Charlie Griffin Higgs
'If you're not going to speak up
How the hell is the world
Supossed to know you exist'
22 jaar | Begeleider | Ontbijt | Met May
Al een tijdje geleden was het Charlie opgevallen hoe alle dagen op elkaar begonnen te lijken, de gesprekken iets anders, maar de handelingen leken voor een groot deel het zelfde te zijn. Het begon altijd met de wekker, nog twee keer op snooze drukken, maar dan toch uit bed gaan. Daarna volgde een korte douche en uiteindelijk trok Charlie zijn kleding aan, vergezeld door zachte muziek die door zijn kamer heen speelde. Het eerste wat Charlie in zijn kamer had gezet was een cd-speler en er ging een dag verloren dat het ding niet werd gebruikt.
Na het aankleden was het ontbijt en daarna ging het leven weer door en keer op keer leek het voor Charlie hetzelfde te zijn. Hij was allang over het punt heen waar hij dit echt verveld vond, ergens vond hij het wel fijn de routine.
Ook vandaag begon de dag weer hetzelfde, Charlie had zijn twee ker op snooze drukken al verbruikt en toen de wekker nogmaals af ging moest hij zich zelf dwingen om zich te begeven naar de douches. Hier bleef Charlie voor een goede tien minuten onder staan, waarna hij zich weer terug begaf naar zijn kamer. Zelf Charlie zijn kleding leek niet heel veel variatie meer te hebben, maar dit kwam door de manier waarop hij zijn inkomen deed. Broeken waren bijna allemaal zwart, truien hadden drie kleuren, zwart, grijs of wit. Vandaag was het een zwarte trui die hij aantrok.
Toen Charlie zijn kleding aan had gedaan bleef hij nog even op zijn bed zitten luisterend naar de U2 cd die hij aan had gezet. Pas toen de laatste akkoorden van With or without you door de kamer klonken stond Charlie weer op en zette hij de cd-speller uit.
Aan de ontbijttafel hadden zich de meesten van de kinderen al verzameld en ook Charlie zette zich zelf neer op één van de stoelen. Terwijl hij een stukje brood pakte glimlachte hij kort naar zijn zusje die scheef tegenover hem zat, maar daarna draaide Charlie zich al snel naast May die de plek naast hem in had genomen. 'Goedemorgen.' zei Charlie vrolijk terwijl hij zijn brood begon te besmeren met jam. 'Ik droomde vannacht dat iemand het huis had vol gestopt met van die houtkevers.' begon Charlie terwijl hij zijn vingers kort over het hout van de ontbijttafel liet glijden. 'Je weet wel die beesten eten dus hout, het was allemaal erg dramatisch zoals je wel kan begrijpen. Uiteindelijk viel het huis in elkaar.' vertelde Charlie terwijl hij met zijn handen gebaarde hoe het huis dan wel niet in elkaar had moeten vallen. 'Boem, ik was eigenlijk wel benieuwd hoe dat nou opgelost zou moeten worden als het echt zou gebeuren. Helaas kwam ik niet zover in mijn droom toen ging de wekker.' zei Charlie. 'Die gewoonte heeft mijn wekker wel vaker, me wakker maken wanneer dingen interessant worden.'
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.