RILEY JACOBUS WELTHAM
22 | Owner of retro burlesque club The Loophole | Intersex | @The Loophole with Cadi
|
"Oh, babe, je weet toch dat ik er altijd klaar voor ben." Hierom moest Riley luidop lachen. Kijk, dat vond hij zo leuk aan Cadi. Die dame wist namelijk van elke schijnbaar onschuldige zin iets schunnigs te maken, alles om te zetten in een flirt. Mocht hij niet beter weten dan had hij soms zelfs durven vermoeden dat ze zijn zusje kon zijn en bovendien was hij er zeker van dat ook zijn broers daar geen bezwaar op zouden hebben.
Terwijl hij Cadi nog snel hielp met het dicht ritsen van haar jurk, merkte hij een scheurtje op.. Met een wenk liet hij de naaister die hij permanent backstage aanwezig had naar het tweetal toe komen zodat hij het het probleem kon verhelpen. Na amper een minuutje leek het reeds alsof er nooit iets aan de hand was geweest. Riley maakte nog een allerlaatste check, alvorens Cadi zijn goedkeuring te geven het podium op te gaan.
Hij was pas terug onderweg naar de club zelf toen hij een melding van een nieuw smsje kreeg. Riley zou natuurlijk niet Riley zijn als zijn nieuwsgierigheid er niet voor zorgde dat hij die dan ook onmiddellijk wilde lezen en prompt halt hield om zijn telefoon uit zijn broekzak te halen. Het zien van de afzender bracht een brede glimlach op zijn lippen, zoals gewoonlijk. Zodra hij echter de boodschap las verdween die ook weer. Misschien iets ruwer dan voorheen slonk hij opnieuw tussen de lichamen in de club, naar de VIP ruimte toe. In tegenstelling tot eerder bleef hij ook niet hangen. Zodra ik de afzender zie verschijnt er een brede glimlach op mijn lippen. De boodschap die er staat doet deze echter meteen verdwijnen. Ik baan me opnieuw een weg tussen de lichamen, misschien iets bruter dan voorheen en zonder stil te staan bij degenen die subtiel zijn aandacht vroegen.
Hij kon zich zelfs al niet meer herinneren hoe precies Jay en hij bevriend waren geraakt, en de twee konden kibbelen als een getrouwd stel, maar het feit was wel dat ze er altijd waren voor elkaar. In minder goede tijden, maar ook gewoonweg om leuke dingen te doen. Het had een tijdje geduurd voor de broers Jay aanvaard hadden. Schorem, hadden ze hem gevonden. Maar Riley had voet bij stuk gehouden, er was toen al iets aan die jongen waardoor Riley hem graag in de buurt had. En uiteindelijk was Wallace de eerste geweest die een toegeving had gedaan. Waarom nodig je Jayno niet uit voor de pokeravond? Die beslissing had hij echter later berouwd, gezien Riley en Jay hem hadden ingemaakt. Daar moesten Preston en Frederick zo hard om lachen dat ze ook minder en minder bezwaar kregen tegen de vriendschap van Jay en Riley.
Eenmaal in de VIP aangekomen keek Riley om zich heen, op zoek naar zijn maatje. Tot zijn verbazing merkte hij verschillende mensen op die hij nog nooit eerder in zijn leven gezien had. Hoe in godsnaam waren ze dan hier beland? Hij stond een beetje in dubio; moest hij hen wegsturen of waren ze welgesteld genoeg om kennis mee te maken? Opnieuw haalde hij zijn mobiel boven, en stuurde een bericht naar de bouncer van dienst, dat hij het eerste uur geen gasten meer mocht binnen laten. Vervolgens ging hij verder op zoek.
"Jayno." Het was er uit voor hij het besefte; Jay zou hem niet kunnen horen want hij was álweer zijn hoorapparaat vergeten. Grinnikend om zichzelf tikte hij dan maar op de schouder van de jongen. "Alles oké?" gebaarde hij, nog steeds ietwat ongerust. Hier en daar had hij wat gebarentaal opgepikt, maar zijn kennis bleef behoorlijk beperkt. Tenminste, berperkter dan hij zelf had gewild. "Dat is al de tweede keer deze week, warhoofd," articuleerde hij vervolgens duidelijk, zodat de andere man zeker zou meekrijgen wat hij zei. Gelukkig stond Jay's hoofd vast op zijn schouders, geheid dat hij dat anders ook vergat.
|
Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.