• Daar ben ik alweer ;)

    Ik en mijn ex gaan misschien morgen samen zwemmen maar ik weet niet of ik er goed aan doe.....
    Ik twijfel dus heel erg en zal hieronder even wat meer info geven.

    R en ik kennen elkaar nu al 3 jaar. Hij is een goede vriend van mijn broer en daardoor leerden wij elkaar kennen. Na een jaar heb ik hem gevraagd voor verkering en hebben we 1 jaar relatie gehad. Daarna is het uit gegaan omdat hij amper tijd had voor mij en ik wist ook dat het was door werk maar het deed mij meer pijn dan lief. Het is uitgegaan en we hadden een poosje weinig contact. Een half jaar geleden vonden we weer contact en gaf hij mij de hoop dat hij er nu wel klaar voor was. Binnen een maand werd duidelijk dat dit niet was en hebben we samen besloten om gewoon goede vrienden te blijven. We hebben wel een zwak voor elkaar maar het was nu voor mij even echt duidelijk gezien de verdriet steeds en ik dit niet wilden.

    Nu zijn we al weer een paar weken flink aan het appen en heb ik hem gevraagd om te zwemmen. Dit was eigenlijk een opwelling. Nu zouden we morgen gaan zwemmen, ik ben ook niet geheel fit, wat hij weet dus we weten nog niet of we echt gaan zwemmen of niet. Nu zit ik gewoon in hele erge twee strijd en ben ik bang dat hij het toch weer niet ziet als alleen vrienden.

    Ik heb mij al voorgenomen als ik wel ga dat ik sowieso niet met hem zoen, dit doet hij graag en we zwemmen beide graag. Ik weet dat ik dan namelijk in de put beland en daar heb ik zelf geen zin in.

    Wat moet ik doen? Gewoon gaan en aankijken? Luisteren naar mijn twijfelgevoel en er niet heen gaan en het gewoon eerlijk zeggen. Waar ik bang voor ben is dat ik straks toch dingen doe die ik niet wil waardoor ikzelf weer in een negatieve dip ga belanden en als er iets is wat ik niet kan gebruiken momenteel is dat het wel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik denk dat je jezelf moet afvragen wat je uit dat zwemmen wil halen. Gewoon vriendschap en een goed gesprek? Dan is het misschien beter om gewoon iets te gaan drinken, want als die spanning tussen jullie echt zo aanwezig is, gaat al die blote huid het er niet beter op maken :')
    Het is trouwens wel heel goed dat je zelf voorstelt om eerlijk te zijn. Dat is volgens mij altijd de beste optie. Dus als je beslist om toch niet te gaan zwemmen, zeg hem dan eerlijk waarom. Ook als je wel gaat zwemmen, kan je hem zeggen waar je bang voor bent.

    Succes alvast!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik denk dat je jezelf moet afvragen wat je uit dat zwemmen wil halen. Gewoon vriendschap en een goed gesprek? Dan is het misschien beter om gewoon iets te gaan drinken, want als die spanning tussen jullie echt zo aanwezig is, gaat al die blote huid het er niet beter op maken :')
    Het is trouwens wel heel goed dat je zelf voorstelt om eerlijk te zijn. Dat is volgens mij altijd de beste optie. Dus als je beslist om toch niet te gaan zwemmen, zeg hem dan eerlijk waarom. Ook als je wel gaat zwemmen, kan je hem zeggen waar je bang voor bent.

    Succes alvast!

    allereerst bedankt voor je reactie. Wel we houden gewoon beide heel erg van zwemmen =) en we zijn dan iets relaxter dan als we gaan drinken. Sowieso wil ik eerlijk zijn naar hem gezien hij dat ook naar mij is geweest altijd en hij zijn geduld naar mij toont. Maar misschien is inderdaad een drankje doen en elkaar een uurtje zien even genoeg voor nu en moeten we later maar kijken of we vaker wat willen doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou niet met hem gaan zwemmen en geen contact meer met hem hebben. Ik weet dat ik heel definitief hierin oordeel maar een vriendschap hebben met iemand waar je wat voor voelt zou mij een keertje koppijn bezorgen.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2017 - 18:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hey babe

    Ik ken nog misschien wat meer van het verhaal. En ik zou niet gaan zwemmen als het aan mij ligt. Je bent niet fit dus je kan ziek worden en dan lig je buiten strijd.. ook heb je geveoels. Maar hij is vlak af geweest en dat vond ik boertig dus vind het raar dat die nu ineens terug dingen wil gaan doen.. maar het kan aan mij liggen.

    Wat je ook diet ik sta achter je x


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Frodo schreef:
    Ik denk dat je jezelf moet afvragen wat je uit dat zwemmen wil halen. Gewoon vriendschap en een goed gesprek? Dan is het misschien beter om gewoon iets te gaan drinken, want als die spanning tussen jullie echt zo aanwezig is, gaat al die blote huid het er niet beter op maken :')
    Het is trouwens wel heel goed dat je zelf voorstelt om eerlijk te zijn. Dat is volgens mij altijd de beste optie. Dus als je beslist om toch niet te gaan zwemmen, zeg hem dan eerlijk waarom. Ook als je wel gaat zwemmen, kan je hem zeggen waar je bang voor bent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wel ik heb hem een uur geleden uitgelegd dat ik liever iets anders ga doen omdat het niet goed voelt. Hij reageerde nogal apart voor zijn doen maar bedankt voor jullie advies wanr daardoor heb ik het toch gedurfd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan