• Stop er dan nu mee! Join mij in mijn quest naar het afmaken (niet dat er iets af valt te maken want ik moet nog beginnen) van mijn verslag.. Start nu met leren, schrijven, of wat je dan ook nog moet doen zodat we samen kunnen lijden maar bovenal: zodat we verlost zijn van de kwelling waar we ons doorheen moeten slaan. Ik geloof in jullie!

    Nee, for real. Ik moet echt aan m'n functioneel ontwerp beginnen en ik stel het al anderhalve maand uit, tot op het punt waarop ik zwaar in de problemen kom als ik het niet morgen af heb (of maximaal maandagochtend). Zijn jullie ook iets aan het uitstellen?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2017 - 18:44 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Op dit moment ben ik alles aan het uitstellen dat ik maar kan uitstellen. :W Ik zou al bijna twee weken aan het studeren moeten zijn voor mijn examen and guess what, I didn't even start yet. Het is al een wonder dat ik begonnen ben aan een opdracht dat ik ook al de afgelopen twee weken heb uitgesteld tot vandaag. (:


    Take me to wonderland

    Nee. Echt niet. Ik was echt niet bezig met de d-toets van economie maken. Nee hoor. :X


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik stel noooooit dingen uit. (krul)

    Oké, ik ben schrijven aan het uitstellen. Maar alleen omdat ik me plotseling besef dat ik over een maandje of zo voor het eerst ga vliegen en ik echt nog nooit ever gevlogen heb en ik moet het meteen in mijn eentje doen, ook. Sip.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Laten we zeggen dat ik een verslag van 5000 woorden over een cultuurschokonderzoekding binnen 3 uur moet inleveren en nja nog geen een woord geschreven


    Heaven is a place that we all have

    Leren voor een eindpeiltoets Recht voor morgen die zwaar meetelt :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik stel mijn leven uit cuz i'm @Q now ayee c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Alleen schrijven, volgens mij. Waar ik op zich wel trots op ben, aangezien ik meestal meer uitstel.

    Voor iedereen die nog iets moet afmaken, veel succes en je kunt het!


    Physics is awesome

    Patholoog schreef:
    Ik kan wel huilen. Ik ben niets aan het uitstellen, maar ben juist redelijk bezig, maar ik kom nog altijd niet vooruit.

    ^me tijdens mijn afstuderen. Mijn slaapgebrek is niet normaal meer.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2017 - 7:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Op mijn stage zijn we bezig met de nieuwe housekeeping kleding maar nu moet ik dat afmaken zodat we het vanmiddag kunnen uitdelen, dit stel ik toch een beetje uit


    --

    Vanalles eigenlijk. Ik moet eigenlijk al een week lang een afspraak maken met de huisarts, er ligt nog een berg wasgoed die ik uit moet wassen, ik moet mijn hardeschijf van de laptop eens opruimen en ga zo nog maar even door :/


    26 - 02 - '16

    Doktersafspraak maken, kamer stofzuigen, inschrijven voor een taalcursus, mailtje sturen, schrijven (bat)


    Caution first, always.

    Help. Over 24 minuten moet ik een eindopdracht inleveren en ik heb letterlijk 11 woorden geschreven. Shit.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik stel leren voor mijn eerste tentamen uit hahah, ben wel bezig met medische terminologie en wil dan nog eigenlijk geneesmiddelenkennis goed doorlezen en dingen noteren ervan.
    Tentamen is donderdag en ik ben bang dat ik niets weet..


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik stel mijn leven uit lolz


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik eh stel opstaan uit? Deze stoel zit vreselijk maar opstaan is ook wel weer veel gevraagd.


    i wanna die with you once or twice.