• Hey allemaal,
    Mijn naam is Rody (username: FancyFairy20) en ik ben net nieuw hier. Ik ben 20 jaar en ik woon in het zuiden van Nederland. Mijn hobbies zijn lezen, netflix en natuurlijk schrijven. Ik was met de laatste al een tijdje bezig maar mijn docent Nederlands heeft mij aangemoedigd om verder te gaan schrijven. Ik heb al meteen mijn eerste verhaal gepost. Ik ga verhalen posten die kort en lang zijn. en ook Engels of Nederlands.
    Enjoy!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2017 - 21:04 ]

    Welkom! Heel veel plezier toegewenst! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Welkom op Quizlet!


    16 - 09 - '17

    Leuk! *O* Welkom op Q!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hoi Rody zoals ik op de Facebook leesgroep al zei: Ik vind het erg leuk om je hier te zien! Welkom op Quizlet :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Welkom! ^^

    Oooh zuiden. Waar in het zuiden? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ bericht aangepast op 7 nov 2017 - 23:06 ]

    Welcome. 😏


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Welkom Rody! Hopelijk heb je het naar je zin! =)

    Ik heb ook even jouw topic in een beter subforum gezet. Misschien kan je binnenkort eens een promotietopic maken voor een story van je? Of een schrijvers ID? Probeer maar uit! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Welkom Rody! Hopelijk heb je het naar je zin! =)

    Ik heb ook even jouw topic in een beter subforum gezet. Misschien kan je binnenkort eens een promotietopic maken voor een story van je? Of een schrijvers ID? Probeer maar uit! *O*



    Schrijvers ID???????? Wat is dat?
    Promotietopic?????

    Sorry ik ben wat dit betreft echt een virgin 😂😂😂😂

    FancyFairy20 schreef:
    (...)


    Schrijvers ID???????? Wat is dat?
    Promotietopic?????

    Sorry ik ben wat dit betreft echt een virgin 😂😂😂😂


    Een schrijvers ID is een soort van promotietour over jezelf en je creaties. Je kan dan al je verhalen, quizzen en dergelijk in dat topic delen.

    Een promotietopic is een topic waarin je je creaties promoot.


    16 - 09 - '17