• Op een zonnige dag in New York City komen 4 vrienden bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de 4 vrienden een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar zoeken, het bloed van een offer, het bloed van een onschuldige, en het bloed van de personen die de wens uit willen spreken. De vier vrienden sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen het bloed in de schaal, en alle vier te gelijk lezen ze de vreemde tekst op.

    "diabolus, diabolus
    fac mea maxime cupiditas ubi
    Tuus sum, et in perpetuum"


    Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vrienden worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn 3 zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demones
    Demons:
    "The devil is real and he isn't a little red man with horns and a tail.
    He can be beautiful because he's a fallen angel and he used to be god's favorite."


    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden, die ze goed weten te verstoppen achter hun lippen maar wel duidelijk zichtbaar is als iemand goed kijkt. De duivel en de vier zonen hebben allemaal wel eens dwang naar bloed, hoe ze hier mee om gaan is hun eigen manier. De ogen worden volledig zwart als ze boos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken op wil. Verder zien ze er uit als een mens. Ze hoeven zich niet aan de basis behoeftes te houden zoals een mens dit wel moet doen. Dit betekend dat ze voedsel, vocht en slaap niet nodig hebben, demonen hebben hun verouderingsproces zelf in de hand. Willen ze lichamelijk ouder worden dan gebeurt dat, willen ze dat niet? Dan stopt hun lichaam met verouderen. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken, ze genezen echter sneller. Een kleine wond is zo dicht, maar een veel grotere kost enige tijd. Na een paar dagen is er echter niks meer van te zien.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen. Alle krachten die bij het soort staan hebben ze ook, daar hoeft niet uit gekozen worden (behalve de elementen). Eenmaal de dames zijn getrouwd zullen die ook krachten krijgen.

    Kids
    • Elemental Manipulation: een per kind te kiezen uit, water, aarde en lucht
    • Telekinesis: (gevorderd niveau)
    • Teleportation: uitleg
    • Mind control: uitleg
    • Pain Inducement: uitleg
    • Sin Manipulation: elke zoon neemt een van de zeven zonden op zich
    Invidia (nijd - jaloezie - afgunst)
    Gula (onmatigheid - gulzigheid - vraatzucht)
    Avaritia (hebzucht - gierigheid)Luxuria (onkuisheid - lust - wellust)
    Superbia (hoogmoed - hovaardigheid - ijdelheid)
    Acedia (gemakzucht - traagheid - luiheid - vadsigheid)
    Ira (woede - toorn - wraak - gramschap).
    • Enhanced Condition: uitleg
    • Wing Manifestation: uitleg
    • Conjuration: alleen voorwerpen
    • Dream Leaping: alleen een droom betreden
    • Empathy: uitleg

    Duivel
    • Elemental Manipulation: alle 4 de elementen
    • Telekinesis hoogste niveau, met lvl beperkingen
    • Teleportation: uitleg
    • Mind control: uitleg
    • Pain Inducement: uitleg
    • Sin Manipulation: uitleg
    • Enhanced Condition: uitleg
    • Wing Manifestation: uitleg
    • Conjuration: voorwerpen en hell wezens
    • Dream Leaping: uitleg
    • Empathy: uitleg
    • Necromancy: uitleg
    • Resurrection: uitleg
    • Desire manipulation: uitleg
    • Magic: om wensen te vervullen


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een groot landgoed in de middeleeuwen. Het landgoed is prachtig, als men er is zullen ze niet meteen aan de hel denken, in de bossen van het landgoed is het altijd het begin van de herfst. Het meer is warm genoeg om er in te zwemmen. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat ze in weinig licht leven, de maan dient zich ook op als zon waar door de maan overdag meer licht geeft dan wanneer de avond valt. Het is dus ook nooit donker in hel. In het midden van het land goed staat het kasteel van de duivel waar hij samen met zijn kinderen en dienaars leeft. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. De zielen die geen plekje in de hel verdienen worden door de duivel naar hun eigen stukje hemel gebracht. De hemel bevind zich buiten het landgoed. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden. De poorten worden namelijk bewaakt door helhonden die door het menselijk oog niet te zien zijn alleen wanneer ze dit willen. De dieren in hel zien er niet uit zoals op aarde. Ze hebben allemaal iets engs en zijn ook niet allemaal zo vriendelijk als je ze lastig valt. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen.



    Regels:

    – 300 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 1 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – godmodden en powerplayen zijn niet toegestaan.
    – 16+ is toegestaan.
    – Er moet minimaal een post tussen zijn voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door Imogen
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Wensen:
    Veronica Daisy Lewis: Getting a better life
    Eden Farah Kinleigh: Mother healed
    Leia Persephone Buchanan: Boy friend not in army
    Cassandra Havana Martin: Life changing mom and dad


    Invullen:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: 16 t/m 25
    [/i]Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Wens: (voor de mensen)
    Slaaf/meester: (word geloot door middel van naamloten.nl)
    Kracht: (alleen voor demonen het element gaven)
    Extra’s:

    Koppels
    Lucifer & Veronica Daisy Lewis
    Azazel & Eden Farah Kinleigh
    Aamon & Leia Persephone Buchanan
    Asmodeus & Cassandra Havana Martin

    Faceclaims
    Stephanie Betram Rose
    Toni Mahfud

    Rollen:

    Vrienden: VOL

    Veronica Daisy Lewis • Imogen 1/1
    Leia Persephone Buchanan • Tormienne 1/5
    Cassandra Havana Martin • Maluma 1/5
    Eden Farah Kinleigh • Tulua 1/3

    Demons: VOL

    Lucifer Necessity 1/1
    Asmodeus • Luxuria • water IrisWestAllen 1/6
    Aamon Belial • Ira • Lucht Cunning 1/2
    Azazel • Invidia • Aarde Barrel 1/7



    De vertaling van de spreuk klopt niet helemaal,
    maar wat er staat is.
    Duivel, Duivel
    Maak mijn diepste wensen waar.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn



    Topics:
    Praattopic
    Speeltopic



    "All wishes comes with a price, so be careful what your wish for"


    "A deal is a deal...
    Especially one with the devil"


    "Don't let the devil wait to long, he will take what's his"

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 14:38 ]



    Praat topic!

    [ bericht aangepast op 23 okt 2017 - 21:53 ]

    Als jullie het graag willen, wil ik de laatste rol wel op me nemen.

    Sorry dat ik dit niet eerder heb geplaatst. Ik dacht dat ik het zondag had geplaatst, maar ik denk dat er met mijn internet wat mis is gegaan


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Als jullie het graag willen, wil ik de laatste rol wel op me nemen.

    Sorry dat ik dit niet eerder heb geplaatst. Ik dacht dat ik het zondag had geplaatst, maar ik denk dat er met mijn internet wat mis is gegaan


    JAAAAA, gezellig!!!!
    :Y)


    I have seen my own sun darkened

    Omg, ik ben echt zo blond dat het me gewon nu pas opvalt, nadat ik er al tig keer overheen heb gelezen, maar mijn naam staat er geschreven als Tulu, maar het is Tulua
    Heheheh (flower)


    I have seen my own sun darkened

    SebastianVerlac schreef:
    Als jullie het graag willen, wil ik de laatste rol wel op me nemen.

    Sorry dat ik dit niet eerder heb geplaatst. Ik dacht dat ik het zondag had geplaatst, maar ik denk dat er met mijn internet wat mis is gegaan


    Ik wacht nog op het antwoord van iemand anders, als ik meer weet krijg je het te horen.

    Tulua schreef:
    (...)

    JAAAAA, gezellig!!!!
    :Y)



    Ik wil niet lullig klinken ofzo, en ik hoop dat dit ook niet lullig klinkt maaarrr zou je in het vervolg niet op dit soort dingen willen antwoorden voor dat ik zelf geantwoord heb gezien dit verwarrend kan zijn voor andere. Al vind ik je enthousiasme erg leuk .

    En ik zal je naam er even goed neer zetten.

    Damsel schreef:
    (...)

    Ik wacht nog op het antwoord van iemand anders, als ik meer weet krijg je het te horen.


    Is goed, bedankt!


    Bowties were never Cooler

    @Damsel Ja, sorry... Ik dacht niet na voordat ik het stuurde, hehe, ik zal erop letten! ^^ Dank je wel btw, voor het veranderen van mijn naam :D


    I have seen my own sun darkened

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Is goed, bedankt!


    Als ik vanavond om 8 uur nog geen antwoord heb krijg je de rol


    Vrijdag voor 23:00 moeten de rollen die nog niet gemaakt of af zijn klaar zijn zodat we kunnen beginnen

    Damsel schreef:
    (...)

    Als ik vanavond om 8 uur nog geen antwoord heb krijg je de rol


    Vrijdag voor 23:00 moeten de rollen die nog niet gemaakt of af zijn klaar zijn zodat we kunnen beginnen


    Okay, heel erg bedankt en ik zal m'n best doen!


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Okay, heel erg bedankt en ik zal m'n best doen!


    De rol is voor jou


    Bij deze weer vol

    Ik zet vanavond een opzetje op


    Bowties were never Cooler

    Sorry, je mag mij voor deze rpg uitschrijven. Ik merk dat ik er steeds maar niet aan toe kom. Mijn excuses.


    How far is far

    Jurriens schreef:
    Sorry, je mag mij voor deze rpg uitschrijven. Ik merk dat ik er steeds maar niet aan toe kom. Mijn excuses.


    Oké

    En er is weer een demonen rol vrij

    Asmodeus

    Naam • Asmodeus of Ashmedia
    Asmodeus is een prins van Hel en de heerser over de tweede ring van de Hel.
    Bijnaam • Ash of Moses
    Vroeger gebruikte Asmodeus vaak Moses om zich tussen de mensen te verschuilen als dat nodig was, maar hij heeft gemerkt dat het dit decennium makkelijker voor hem is om Ash te gebruiken.
    De naam Moses was vooral een steek naar God toe. en een hint naar het element wat Asmodeus compleet onder zijn controle heeft.
    Leeftijd • Terwijl Asmodeus een van de oudste zonen van Lucifer is, ziet hij er vrij jong uit. Hij heeft heel lang rondgelopen als een jongen van 17, maar na de Eerste Wereldoorlog is hij verder veroudert tot 23.
    Uiterlijk • Naleye Junior
    Asmodeus heeft ondanks zijn echte leeftjd een heel jeugdig uiterlijk. Zijn lichaam is slank, want hij krijgt best wat beweging, maar hij heeft weinig interesse in echt sporten. Zijn huid is net als die van zijn broer Aamon olijfkleurig. In tegenstelling tot zijn broer is Asmodeus' gezicht bezaaid met sproeten, die vermeerderen en nog donkerder worden in de zon. Hij kleurt erg makkelijk, maar door zijn werk ziet hij de zon toch niet enorm veel. Hij heeft een zeer strakke kaaklijn en zelfs in zijn normale staat zijn z'n irissen pikzwart. Asmoodeus heeft volle lippen, donkere wenkbrauwen, en lange krullende wimpers. Toch is het meest opvallende aan Asmodeus zijn wilde lange donkere krullen. In de zon krijgen deze diepzwarte krullen een bruine gloed. Zijn kaken zijn eigenlijk altijd glad geschoren, met soms een lichte stoppel.
    Asmodeus heeft 6 paar vleugels op zijn rug, die hij eigenlijk niet kan laten verdwijnen, alleen inklappen. Dit is een van de redenen waarom Asmodeus eigenlijk nooit zonder shirt loopt.
    Tijdens zijn werk in Hel draagt hij meestal een pak, op aarde draagt hij wat hij het beste vind passen in de situatie, maar altijd in de mode. In zijn vrije tijd is Asmodeus een heel stuk excentrieker in zijn kleding. Hij heeft wel een gevoel voor mode, maar net als zijn persoonlijkheid, is zijn stijl geleid door impulsen en vrije ideeen. Hij lijkt dan ook niet heel indrukwekkend, maar zodra hij wil, is het heel duidelijk dat je geen problemen met Asmodeus wil hebben. De ene dag draagt hij een te grote wollen trui en skinny jeans, terwijl hij de dag erna in een crop-top en een leren discobroek kan lopen. Hetgeen wat Asmodeus altijd draagt is een enkelbandje in de vorm van een slang.
    Innerlijk •
    Familie: Goed gehumeurd, vriendelijk, grapjas, plichtsgetrouw, eerlijk, principieel, pienter, impulsief, vrije geest, hedonistisch
    Buitenstanders: Manipulatief, verleidelijk, wreed, geweldadig, sadistisch, gewiekst, overtuigend, gesloten
    In Asmodeus heeft zijn element water een grote invloed op zijn karakter. Hij is enorm impulsief en vrij van geest, maar hij heeft vooral twee gezichten: Een voor buitenstaanders en een voor zijn familie.
    Voor zijn familie is Asmodeus een vrolijke vriendelijke jongen. Je hoort hem fluiten door de gangen en ziet hem niet snel slecht gehumeurd. Hij is eerlijk en heeft sterke principes, waardoor hij vaker dan eens zegt wat hij denkt en vind, wat niet altijd goed valt met zijn broers, en resulteerd in schermutselingen, zeker met Aamon. Hij is plichtsgetrouw en houd van zijn werk, zowel op aarde als in de Hel. Hij heeft een goede band met zijn vader, ondanks dat die vaker dan eens zijn hoofd schud bij de impulsieve keuzes van zijn zoon. Verder is Asmodeus een echte grapjas, hij vind het heerlijk om grappen met zijn familie uit te halen, wat hem ook weer in de problemen kan brengen met zijn broers. Ondanks zijn impulsieve gedrag, heeft Asmodeus wel zeker een goed stel hersens. Hij is enorm creatief en kan enorme plannen uitdenken, maar vaak wordt dit niet gezien door de absude impulsen dit hij tussendoor ook nog najaagt. Hij is een vrije geest, en heel open voor heel veel dingen, ondanks dat hij altijd strak vasthoud aan zijn principes. Asmodeus is degene die mensen straft voor hun lust, maar zelf is hij een enorm hedonistisch persoon. Hij geniet enorm van al het schoon wat de wereld en de Hel te bieden heeft, en draait hier ook niet omheen. Hij geniet van het bestaan en fladdert er doorheen als een vlindertje. Hij houd van zijn familie, zijn konijnen, en zijn werk.
    Laat dit je alleen niet bedriegen, want voor buitenstaanders is Asmodeus is een compleet ander persoon. Hij is een gesloten en gewiekst persoon. Hij weet precies hoe hij mensen moet manipuleren en verleiden tot zondigen. Hij doet zijn best om mensen zo snel en zo goed mogelijk te overtuigen om hun lusten achterna te gaan, in plaats van om na te denken over enige gevolgen. Als zondaars dan bij hem in de Hel komen, is hij meedogenloos. Hij is wreed en enorm sadistisch. Zijn straffen zijn vaak tot het geweldadige toe. Zijn broers kunnen vaak niet geloven dat deze verschrikkelijke heel diep uitgedachte plannen van hun goed gehumeurde vreemde broer komt.
    Slaaf • Cassandra
    Zonde • Luxuria
    Asmodeus is de daemon van de Lust. Hij verleid de mensheid al sinds het begin der tijden, zodat velen het verschil tussen liefde en lust al generaties lang niet meer kennen. Hij laat mensen hun instinct volgen, in plaats van hun hart en zeker niet hun hoofd. Hij speelt vooral graag met de sexuele verlangens van mensen, maar is daar tegenwoordig zelf nooit meer een hoofdrolspeler in. Hij is liever een toeschouwer dan een homewrecker. Hij overziet ook de aardse gokhuizen, legaal en illigaal, en sexclubs. Dit is het terrein waar hij het beste zijn werk kan doen. Als mensen eenmaal zijn over gestoken naar het hiernaarmaals, straft hij degenen die in zijn val zijn getrapt, met of zonder zijn medewerking, onder toezicht van zijn vader.
    Zijn krachten zijn het sterkst in November en in mensen met het sterrenbeeld Waterman.
    Krachten •
    Water Manipulation
    Lust Manipulation
    Pain Inducement
    Wing Manifestation
    Enhanced Condition
    Telekinesis
    Teleportation
    Mind Control
    Conjuration
    Dream Leaping
    Empathy

    Asmodeus kan in principe alle stoffen manipuleren die water bevatten. In principe doet hij dit niet met levende wezens, al zou hij het mogelijk wel kunnen. Hoe verder een stof van puur water af staat, hoe meer uitputtend het is voor hem om te manipuleren. Zo kan hij zonder uitputting water manipuleren, mar salade dressing wordt al een stuk lastiger door de hoge olie concentratie. Het is wel dat Asmodeus deze kracht veel te pas en te onpas gebruikt. Je zal hem ook nooit zien opstan om een drankje in te schenken.
    Lust manipulatie en Pijn induceren zijn Asmodeus' sterkste krachten naast zijn water manipulatie. Hij gebruikt het voor zijn werk in Hel, en gewoon voor de lol. Na al deze eeuwigheden zijn deze twee krachten dan ook eigenlijk niet meer vermoeiend voor hem en kan hij er dag en nacht mee doorgaan als hij zou willen.
    Zelfs in zijn menselijke vorm heeft Asmodeus zijn 6 paar vleugels. Meestal klapt hij ze in, maar hij krijgt het niet voor elkaar om ze volledig te laten verdwijnen. Van tijd tot tijd lukt het hem om een of twee paar volledig te laten verdwijnen, maar dit houd hij niet lang vol. Ook als hij moe is, zal hij eerder zijn vleugels uitklappen.
    Alle andere van Asmodeus' krachten putten hem in meerdere of mindere maten uit, ondanks zijn goede conditie. Dit is omdat hij ze een stuk minder gebruikt dan de eerste 4, en zijn uithoudingsvermogen ervoor veel minder wordt getraint.
    Extra •
    Asmodeus houd konijnen. Hij vind het geweldige dieren die eigenlijk 100% leven in het moment, zonder een enkele zonde te begaan, en tegelijkertijd ze allemaal te begaan. Op dit moment heeft hij 17 konijnen in een hele grote groep in een eigen gebied vol koriander en koraal rode rozen. Hij kan er uren zitten zonder iets anders te doen dan kijken en de dieren aaien.
    Asmodeus stilt zijn bloedlust met het bloed van gewillige slachtoffers. Er zin verrassend veel mensen die een sexuele high krijgen van aderlatingen en hij neemt daar maar graag genoeg gebruik van.




    [ bericht aangepast op 30 okt 2017 - 17:48 ]


    Bowties were never Cooler

    Oh, ik wil anders wel de vrijgekomen rol (: dan maak ik morgen na school de rol (:


    Mhm?