• Op een zonnige dag in New York City komen 4 vrienden bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de 4 vrienden een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar zoeken, het bloed van een offer, het bloed van een onschuldige, en het bloed van de personen die de wens uit willen spreken. De vier vrienden sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen het bloed in de schaal, en alle vier te gelijk lezen ze de vreemde tekst op.

    "diabolus, diabolus
    fac mea maxime cupiditas ubi
    Tuus sum, et in perpetuum"


    Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vrienden worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn 3 zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demones
    Demons:
    "The devil is real and he isn't a little red man with horns and a tail.
    He can be beautiful because he's a fallen angel and he used to be god's favorite."


    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden, die ze goed weten te verstoppen achter hun lippen maar wel duidelijk zichtbaar is als iemand goed kijkt. De duivel en de vier zonen hebben allemaal wel eens dwang naar bloed, hoe ze hier mee om gaan is hun eigen manier. De ogen worden volledig zwart als ze boos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken op wil. Verder zien ze er uit als een mens. Ze hoeven zich niet aan de basis behoeftes te houden zoals een mens dit wel moet doen. Dit betekend dat ze voedsel, vocht en slaap niet nodig hebben, demonen hebben hun verouderingsproces zelf in de hand. Willen ze lichamelijk ouder worden dan gebeurt dat, willen ze dat niet? Dan stopt hun lichaam met verouderen. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken, ze genezen echter sneller. Een kleine wond is zo dicht, maar een veel grotere kost enige tijd. Na een paar dagen is er echter niks meer van te zien.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen. Alle krachten die bij het soort staan hebben ze ook, daar hoeft niet uit gekozen worden (behalve de elementen). Eenmaal de dames zijn getrouwd zullen die ook krachten krijgen.

    Kids
    • Elemental Manipulation: een per kind te kiezen uit, water, aarde en lucht
    • Telekinesis: (gevorderd niveau)
    • Teleportation: uitleg
    • Mind control: uitleg
    • Pain Inducement: uitleg
    • Sin Manipulation: elke zoon neemt een van de zeven zonden op zich
    Invidia (nijd - jaloezie - afgunst)
    Gula (onmatigheid - gulzigheid - vraatzucht)
    Avaritia (hebzucht - gierigheid)Luxuria (onkuisheid - lust - wellust)
    Superbia (hoogmoed - hovaardigheid - ijdelheid)
    Acedia (gemakzucht - traagheid - luiheid - vadsigheid)
    Ira (woede - toorn - wraak - gramschap).
    • Enhanced Condition: uitleg
    • Wing Manifestation: uitleg
    • Conjuration: alleen voorwerpen
    • Dream Leaping: alleen een droom betreden
    • Empathy: uitleg

    Duivel
    • Elemental Manipulation: alle 4 de elementen
    • Telekinesis hoogste niveau, met lvl beperkingen
    • Teleportation: uitleg
    • Mind control: uitleg
    • Pain Inducement: uitleg
    • Sin Manipulation: uitleg
    • Enhanced Condition: uitleg
    • Wing Manifestation: uitleg
    • Conjuration: voorwerpen en hell wezens
    • Dream Leaping: uitleg
    • Empathy: uitleg
    • Necromancy: uitleg
    • Resurrection: uitleg
    • Desire manipulation: uitleg
    • Magic: om wensen te vervullen


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een groot landgoed in de middeleeuwen. Het landgoed is prachtig, als men er is zullen ze niet meteen aan de hel denken, in de bossen van het landgoed is het altijd het begin van de herfst. Het meer is warm genoeg om er in te zwemmen. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat ze in weinig licht leven, de maan dient zich ook op als zon waar door de maan overdag meer licht geeft dan wanneer de avond valt. Het is dus ook nooit donker in hel. In het midden van het land goed staat het kasteel van de duivel waar hij samen met zijn kinderen en dienaars leeft. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. De zielen die geen plekje in de hel verdienen worden door de duivel naar hun eigen stukje hemel gebracht. De hemel bevind zich buiten het landgoed. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden. De poorten worden namelijk bewaakt door helhonden die door het menselijk oog niet te zien zijn alleen wanneer ze dit willen. De dieren in hel zien er niet uit zoals op aarde. Ze hebben allemaal iets engs en zijn ook niet allemaal zo vriendelijk als je ze lastig valt. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen.



    Regels:

    – 300 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 1 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – godmodden en powerplayen zijn niet toegestaan.
    – 16+ is toegestaan.
    – Er moet minimaal een post tussen zijn voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door Imogen
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Wensen:
    Veronica Daisy Lewis: Getting a better life
    Eden Farah Kinleigh: Mother healed
    Leia Persephone Buchanan: Boy friend not in army
    Cassandra Havana Martin: Life changing mom and dad


    Invullen:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: 16 t/m 25
    [/i]Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Wens: (voor de mensen)
    Slaaf/meester: (word geloot door middel van naamloten.nl)
    Kracht: (alleen voor demonen het element gaven)
    Extra’s:

    Koppels
    Lucifer & Veronica Daisy Lewis
    Azazel & Eden Farah Kinleigh
    Aamon & Leia Persephone Buchanan
    Asmodeus & Cassandra Havana Martin

    Faceclaims
    Stephanie Betram Rose
    Toni Mahfud

    Rollen:

    Vrienden: VOL

    Veronica Daisy Lewis • Imogen 1/1
    Leia Persephone Buchanan • Tormienne 1/5
    Cassandra Havana Martin • Maluma 1/5
    Eden Farah Kinleigh • Tulua 1/3

    Demons: VOL

    Lucifer Necessity 1/1
    Asmodeus • Luxuria • water IrisWestAllen 1/6
    Aamon Belial • Ira • Lucht Cunning 1/2
    Azazel • Invidia • Aarde Barrel 1/7



    De vertaling van de spreuk klopt niet helemaal,
    maar wat er staat is.
    Duivel, Duivel
    Maak mijn diepste wensen waar.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn



    Topics:
    Praattopic
    Speeltopic



    "All wishes comes with a price, so be careful what your wish for"


    "A deal is a deal...
    Especially one with the devil"


    "Don't let the devil wait to long, he will take what's his"

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 14:38 ]

    Tulua schreef:
    (...)
    Met jouw erbij hadden we nog maar één iemand nodig om het RPG te laten starten. Als je nog heel even wacht en het aankijkt, het topic is nog maar net open, dan kunnen we gewoon beginnen. En anders neem ikzelf nog een demon erbij.
    Als je geen tijd hebt of absoluut geen zin, dan snap ik het, maar ik heb er wel heel erg zin in. Dus, denk je dat het mogelijk is om het nog even aan te kijken? ^^
    (flower)

    Dan wacht ik de andere rollen nog wel af, maar als het me niet aanstaat, wil ik er wel afgehaald worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tulua schreef:
    (...)

    SAME!! :Y)
    Ik zit hier echt te stuiteren op mijn stoel! WHAHAHA
    Goed, well, back to business :P

    Alle fc's zijn niet te geloven zo geweldig... Waarom? WAAROM???
    :9~

    Om jou te pesten :9~


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Zou ik een zoon mogen?
    Het liefst water en luxuria?

    X


    Salty eyelashes and the endless Ocean

    Limnaden schreef:
    Zou ik een zoon mogen?
    Het liefst water en luxuria?

    X

    Ik heb al Water / Greed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een Demoon reserveren?


    How far is far

    Limnaden schreef:
    Zou ik een zoon mogen?
    Het liefst water en luxuria?

    X


    Ja hoor, alleen krijg je dan wel het element aarde omdat water en lucht al vergeven zijn.


    Jurriens schreef:
    Mag ik een Demoon reserveren?


    Ondanks dat je het er al over had in mijn gb en ik je gezegd heb dat je het even in het topic moest melden ben je net wat te laat limnaden is je voor.

    Maar als er zich nog iemand meld voor bij de vrienden mag je wat mij betreft mee doen!


    Cunning ik moet je helaas teleurstellen ze hebben geen demonisch vorm, door dat het kinderen van de duivel zijn zien ze er redelijk normaal uit behalve dan de zwarte ogen en langere hoek tanden, daar naast is het element vuur van de duivel dus zou het sowieso al niet mogelijk zijn om vuur te kunnen spuigen verder ziet je rol er goed uit.


    Necessity Een opmerking over je rol en dat is dat innerlijk en powers verkeerd staan verder is hij goed gekeurd


    Als iedereen dit weekend zijn haar rollen zou willen af maken dan kunnen we zondag of maandag al met rpgen starten.




    [ bericht aangepast op 20 okt 2017 - 8:11 ]

    Damsel schreef:
    (...)
    Necessity Een opmerking over je rol en dat is dat innerlijk en powers verkeerd staan verder is hij goed gekeurd



    Oeps :') ooit stonden de stukjes ook zo om maar toen verspringen de foto dus heb ik ze omgewisseld. Maar blijkbaar ben ik de kopjes vergeten te verplaatsen :') ik heb het aangepast!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ga proberem vanavond aan mijn rol te beginnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    Ik ga proberem vanavond aan mijn rol te beginnen.


    Me 2!
    (yeah)


    I have seen my own sun darkened

    Damsel schreef:
    (...)

    Ondanks dat je het er al over had in mijn gb en ik je gezegd heb dat je het even in het topic moest melden ben je net wat te laat limnaden is je voor.

    Maar als er zich nog iemand meld voor bij de vrienden mag je wat mij betreft mee doen!


    Cunning ik moet je helaas teleurstellen ze hebben geen demonisch vorm, door dat het kinderen van de duivel zijn zien ze er redelijk normaal uit behalve dan de zwarte ogen en langere hoek tanden, daar naast is het element vuur van de duivel dus zou het sowieso al niet mogelijk zijn om vuur te kunnen spuigen verder ziet je rol er goed uit.


    Necessity Een opmerking over je rol en dat is dat innerlijk en powers verkeerd staan verder is hij goed gekeurd


    Als iedereen dit weekend zijn haar rollen zou willen af maken dan kunnen we zondag of maandag al met rpgen starten.






    Ghehe, staat er misschien een beetje wazig. Ik bedoelde ook niet dat Aamon dat kan maar dat vind je wanneer je zijn naam intypt. Ik zal het even wat duidelijker maken.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2017 - 12:50 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Oh ik heb dit weekend geen tijd om een rol te maken dus dan mag je mijn rol wel aan jurriens geven.


    X


    Salty eyelashes and the endless Ocean

    Oké dan is bij deze de RPG vol
    Ik zal na het werk de dingen aan passen etc


    Eden Farah Kinleigh

    ⋄ Naam ⋄
    Eden Farah Kinleigh
    Eden – Place of Pleasure, Delight
    Farah – Traveler
    Kinleigh – King’s Meadow

    Eden heeft veel respect voor haar naam omdat haar moeder haar heeft vernoemd naar het paradijs van Adam en Eva, het land dat God geschapen heeft en waar je ziel naartoe reist als het je lichaam verlaten heeft. Toen haar moeder zo ziek was dat ze amper meer wist wat ze zei, vertelde ze haar vaak terwijl ze haar donkere haren streelden dat ze, zelfs als ze zou overlijden, op die manier altijd bij haar zou zijn. Haar eigen, klein, persoonlijke Eden.
    In een huis vol met duivels kan deze naam wel eens voor moeilijkheden zorgen. Haar moeder koos voor deze naam omdat hij vaak wordt geassocieerd met alles wat god, mooi en vredelievend is. Net zoals Eden, volgens haar.


    ⋄ Leeftijd ⋄
    Deze dame is geboren op de zesde van maart en dat maakt dat haar sterrenbeeld Pisces is. Inmiddels is Eden zeventien winters jong, een leeftijd waarop je nog net niet als volwassenen wordt beschouwd, wat haar mateloos irriteert.


    She is an artist
    Painting smiles on everyone's faces
    But her own



    You're a diamond, dear
    They can't break you

    ⋄ Familie ⋄
    Vader: Onbekend
    Moeder: Meredith Kinleigh ⚜ 37 jaar

          Eden komt uit een klein gezin dat alleen bestaat uit haar moeder en haarzelf. Ze heeft geen broertjes of zusjes, al had ze die graag willen hebben, maar door haar moeders ziekte was dat niet mogelijk. Natuurlijk heeft ze daar begrip voor en ook dat haar moeder last heeft van bindingsangst na wat de man, waarvan Eden het vertikt om hem als haar vader te beschouwen, haar heeft aangedaan.
          Meredith was een mooie jonge en veelbelovende vrouw met een carrière die in een vogelvlucht naar de top steeg. Maar, met haar werk als strafrechtadvocaat, wordt ze vaker geliefd in de criminele onderwereld, dan onder de mensen. Ze had niet veel vrienden omdat ze zich bedreigd voelde door haar schoonheid en geweldige karakter. Ze was nu eenmaal een bijzondere vrouw.
          En dat vond dus ook een van haar klanten toen der tijd. Meredith wist natuurlijk wel ergens in haar achterhoofd dat dit geen goed idee was, maar deze man had zo veel charisma dat je hem niet kon weerstaan. Het was dan ook zo dat Meredith meteen bij de eerste keer met deze man zwanger raakte van Eden. In eerste instantie zou die man er alles aandoen om zijn dochter bij te kunnen staan, wat bijvoorbeeld financiën betreft. Nou, hij heeft nooit meer iets van zich laten horen en de benen genomen.
          Eden wil zelf ook niet weten wie het is die haar moeder zoveel verdriet heeft gedaan, en al helemaal niet omdat hij een crimineel is/was met iets op zijn kerfstok. Ze had het er vooral moeilijk mee toen haar moeder dus de uitslag kreeg dat ze een dodelijke ziekte had opgelopen, die letterlijk het leven uit haar perste, dag na dag. Ze had geen opa's en/of oma's, tantes en ooms. Nee, zij en haar moeder waren helemaal alleen en dus moest Eden dan ook de zorg van haar moeder op zich gaan nemen.
          Haar vriendinnen hadden haar heel erg gesteund in deze moeilijke periode en nog steeds is Eden ze daar ontzettend dankbaar voor. Ondanks het feit dat ze haar wens nooit aan die drie verteld heeft, was het wel te raden na wat er met Meredith gebeurde zodra haar wens in vervulling kwam. Het ging op slag bergopwaarts met haar en twee maanden later kon ze weer met haar werk verder. Ze was zo succesvol geweest als strafadvocate dat haar oude bureau met open armen weer ontving. Langzaam maar zeker begon Eden's leven weer een beetje kleur te krijgen en ze haar glimlach was weer oprecht. Ze zou nooit iemand vertellen over de tijd dat ze zelf alle boodschappen deed, voor het huishouden en haar moeder zorgde, alle dingen deed die een zuster/moeder/verpleegster/schoonmaakster normaal gesproken zou moeten doen.

    ⋄ Uiterlijk ⋄
    - Grootte – 1.72 meter
    - Lichaamstype - Slank
    - Gewicht - 57 kilo
    - Figuur - Zandloper
    - Huidskleur - Koffiekleurig
    - Gezichtsvorm – Diamantvormig
    - Oogkleur – Groen blauw
    - Wimpers - Vol en donker
    - Lippen - Zachtroze
    - Haarkleur- Roestbruin
    - Haartype - Slag/krullen
    - Stem – Redelijk lage vrouwenstem
    - Kledingstijl – Edgy
    - Schoenen - Dr. Martens


    ⋄ Innerlijk⋄
    Rechtvaardig – Goudeerlijk – Zelfverzekerd – Grote Mond – Sarcastisch – Prikkelbaar – Doorzettend – Stoutmoedig – Trouw – Tunnelvisie – Competitief – Zachtaardig – Wantrouwend – Intelligent – Fanatiek


          Eden is een meisje met een sterke wil, die goed weet hoe ze zelf in elkaar steekt en haar slechte punten allang heeft geaccepteerd. Ze weet wat ze moet doen om haar dromen te bereiken en ze zal niet stoppen tot ze bij haar eindpunt is. Vaak genoeg laat har dit de ogen sluiten voor haar omgeving, omdat ze met haar tunnelvisie alleen dat ene doel ziet en dan al het andere om haar heen vergeet. Gelukkig zijn er mensen die haar dan even wakkerschudden en haar een duwtje in de goede richting geven.
          Wat ook speciaal is aan deze dame is dat ze hunkert naar een bepaald soort vrijheid en rechtvaardigheid. Als er iets oneerlijk verloopt, zal Eden zich geen blad voor de mond nemen om er iets van te zeggen. Iets in haar binnenste begint dan te borrelen en ze kan het niet uit staan als iemand anders pijn lijdt om de verkeerde redenen.
          Haar sarcastische gevoel voor humor zorgt er vaak genoeg voor dat ze om zichzelf in een deuk ligt, zelfs als niemand haar grappig vind. Zonder na te denken, flapt ze er van alles uit en ze zal je altijd een eerlijk antwoord geven. Tenzij ze je niet vertrouwt, want dan zal ze zich voor je sluiten en je alleen maar scherp in de gaten houden. Vaak heeft een soort onderbuikgevoel die haar vertelt wat goed is en wat fout. Impulsief laat ze zich daardoor leiden, voornamelijk omdat er nog geen enkele keer is geweest dat haar buik fout zat.
          Ook heeft Eden absoluut geen last van groepsdruk. Daar is ze totaal ongevoelig voor en ze doet wat ze zelf wil. Dit botst wel eens met de mensen om haar heen omdat ze oprecht een eigen willetje heeft en daar is de enige waar ze naar luistert. Dit maakt dat ze als koppig en eigenwijs wordt omschreven, maar zelf noemt ze het liever vasthoudend en doorzettingsvermogen.




    She never looked nice; She looked like art
    And art is never supposed to be nice, it's supposed to let you feel something


    Destroy what
    Destroys you

    ⋄ Meester ⋄
    [TEXTEXTEXTEXTEXTEXTEXT


    ⋄ Relaties ⋄
    Wie wilt?
    ⋄ Wens ⋄
          Eden's moeder had een héél erg chronische ziekte waar ze niet van af kon komen en waardoor ze haar laatste uren zou moeten doorbrengen in haar bed omringd door allemaal zusters, dokters en vreemde mensen. Het ging steeds slechter met haar en Eden kon het niet aanzien. Haar moeder was het enige dat ze nog had van haar familie sinds haar vader de benen had genomen en nooit meer zijn gezicht had laten zien.
          Voor haar was de keuze, misschien in tegenstelling tot haar andere vriendinnen, zeer gemakkelijk geweest. Ze koos ervoor om haar moeder te genzen. Ze wenste met heel haar hart, zonder over de gevolgen te denken als die überhaupt er zouden zijn te denken, dat haar moeder een gezond leven zou kunnen leiden en een gewone overlijdensleeftijd zou krijgen, net als ieder ander.
    rule


    You save everyone
    But who saves you?


    The kind people are running this world
    They don't know how
    Their one little smile
    Has saved so many lives

    ⋄ Extra ⋄
    • Guilty pleasures: Kersen & Yoghurt-IJs
    • Mistalenten: Fluiten, Snappen, Knipogen
    • Likes: Witte Chocola, Spelletjes, Dansen
    • Tics: Wiebelen met haar voet
    • Dislikes: Dieren, Vieze geurtjes & Onrechtvaardigheid
    • Talenten: Tekenen, Dansen & Luisteren naar andere mensen
    • Moedertaal: Engels
    • Gesproken talen: Engels, Frans en Duits
    • Geloof: A-Godsdienstig, Katholiek vanuit huis
    • Muzieksmaak: Ze luistert van alles en nog wat door elkaar, behalve klassiek
    • Allergieën: Boerenkool, Leugens & Teennagels
    • Voorkeurhand: Links

          Haar grootste angst zijn honden. Als klein meisje is ze daar een keer door gebeten en sinds die tijd wordt ze helemaal panisch als er een hond in de buurt is. Inmiddels nu ze ouder is, kan ze een beetje rationeler nadenken en vlucht ze niet meer als een of andere halvegare met haar armen in lucht weg zodra er een hond aan komt denderen.
          Ze heeft nooit in God gelooft, ondanks dat haar moeder haar dat met de paplepel ingoot. Ook is ze gedoopt omdat haar moeder wilde dat een kindje van God zou worden. Eden heeft te veel meegemaakt om in een God te geloven, maar ze gelooft wel dat er 'iets' is wat de wereld heeft gemaakt, maar de mensheid heeft het gevormd tot wat het vandaag de dag is.
          Eén van haar grootste talenten is de gave om naar mensen te luisteren en met die informatie een beeld van hun leven te vormen, die vreemd genoeg altijd kloppend is. Ooit heeft iemand er tegen haar gezegd dat ze een wijze ziel heeft en dat is haar altijd bijgebleven. Eden ziet dingen tussen de zinnen door van mensen, die een normaal iemand nooit door zou hebben. Ze is een ster in het koppelen van lichaamstaal, gezichtsuitdrukkingen en wat ze haar vertellen, waardoor ze in staat is om ze goed te kunnen helpen met hun problemen. Eden zal het daarom ook altijd doorhebben als je tegen haar liegt.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2017 - 14:45 ]


    I have seen my own sun darkened

    Alvast een klein opzetje, verder zal ik vanavond niet komen, denk ik...
    Ik zal mijn best doen om Eden in het weekend af te krijgen ^^


    I have seen my own sun darkened

    Inspiratieloos voor wensen :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered