• Hallo lieve users,

    Ondertussen is school alweer enkele weekjes bezig. Hopelijk heeft iedereen zijn draai met school al gevonden. Maar tussendoor moeten jullie uiteraard ook even ontspannen. En natuurlijk komen jullie daarvoor op Quizlet! :Y) Deze maand hebben we weer leuke creaties daarvoor. En jij kan weer stemmen welke creaties jij het leukst vindt!

    Het start van het schooljaar begon met een gepast thema voor Column of the Month. Niet meer en niet minder dan school! :Y) Eurus heeft haar beste beetje voorgezet voor haar allereerste column. Omdat dit de enige inzending is, heeft Eurus gewonnen! Gefeliciteerd! Zij krijgt binnenkort haar credits opgestuurd.

    In plaats van je saaie schoolboeken te openen, kan je misschien bij de 2 quizzen van Quiz of the Month erachter komen hoeveel natuurkunde met jou gerelateerd is. Klik hier en breng je stem uit!

    "Stilte!" hoor je de leerkracht weer roepen door de rumoerige klas. Benieuwd welke gedichten dat thema heeft opgeleverd voor Poem of the Month? Lees ze hier en stem op jouw favoriete gedicht.

    Soms (of moet ik eerder 'vaak' zeggen?) heb je nu eenmaal geen zin in school. Soms heb je.. lust? Die vindt je terug in de 2 stories van de Story of the Month-wedstrijd. Niet op school. Stem hier!

    Vergeet niet af en toe buiten te komen tijdens het studeren nu het nog licht buiten is. Er zijn 7 stralende foto's binnengekomen voor Image of the Month! Stem hier snel welke jij het mooist vindt.

    Heb jij deze maand niet meegedaan aan de xOTM-wedstrijden? Shame on you! Volg de xOTM-wedstrijden via de links hieronder zodat jij de volgende keer ook kans maakt op credits!

    Groetjes,
    Centurio, Gilderoy, Ledecky en Rubin de xOTM-moderators

    [ bericht aangepast op 23 sep 2017 - 1:54 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Fijn dat de polls op tijd zijn! (krul)


    oi, suzy

    MacTavish schreef:
    Fijn dat de polls op tijd zijn! (krul)

    We are working on it. (nerd)

    Nu nog allemaal op tijd stemmen voor de deadline! :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Morgen is de laatste dag om te stemmen!

    Ik moet alleen nog bij QOTM stemmen. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Laat maar (krul)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2017 - 16:35 ]


    oi, suzy