• Sorry die was niet grappig, maar het is de beste titel die ik op dit late (of vroege) uur kan bedenken. Ik maak dit topic ter informatie aan, gezien mijn username de laatste tijd nogal veel veranderd is. Also (op de Duitse manier, niet de Engelse): Sunfyre is nu Klaar.
    Om wat nut aan dit topic toe te voegen, ga ik jullie niet vertellen waarom ik deze naam genomen heb, maar ga ik het jullie laten raden. Degene die raadt waar deze naam vandaan komt, krijgt een spotlight (of zes credits, je mag zelf kiezen). Maar raak niet overenthousiast, want de kans is vrij reëel dat het niemand gaat lukken. Het is immers iets persoonlijks (niet op de manier dat ik het niet wil zeggen, uiteraard, want dan zou ik jullie er niet naar vragen. Het is op de manier dat het met mij als persoon te maken heeft) en ik geloof niet dat ik het iemand ooit verteld heb, haha. Daarmee zijn alle tips gegeven. (cat) Kom maar op, al wie een spotlight of zes credits wil, ik ben benieuwd. (wbw)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2017 - 1:00 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je bijnaam? Klaar is ook een echte naam, dus. Maar omdat je zegt dat de kans klein is dat iemand het raadt, verwacht ik niet dat dit het juiste antwoord is. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Je bijnaam? Klaar is ook een echte naam, dus. Maar omdat je zegt dat de kans klein is dat iemand het raadt, verwacht ik niet dat dit het juiste antwoord is. :p


    Neen, maar je zit verbazingwekkend dicht in de buurt, haha. Als dit de eerste gok is, zou ik het niet eens zo raar vinden als iemand het toch juist heeft. (krul) Misschien was mijn tip iets te veelzeggend. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is Klaar toevallig je tweede naam? Dus Leah Klaar *achternaam*.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaz schreef:
    Is Klaar toevallig je tweede naam? Dus Leah Klaar *achternaam*.


    Wohow, ik heb Quizlet duidelijk onderschat. (krul) Correct! Ik was zo lang op zoek naar een username die echt bij mij als persoon past en ik dacht: waarom niet gewoon mijn naam nemen? Gezien Leah (was te verwachten :')) al bezet was, leek m'n tweede naam me ook wel mooi.
    Je mag me via pb of gb (of hier, mag ook) zeggen of je een spotlight of credits wil en in het geval van het eerste ook hetgeen je erin wil. Proficiat! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik melden dat ik impressed ben? :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het een fantastische username. Een pun in de topictitel, het is een echt bestaand woord, én het is letterlijk je naam - dat is vrij indrukwekkend. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha damn, tweede naam was eigenlijk wat ik eerst dacht, maar ging toch maar voor bijnaam. :p Wel leuk je eigen naam (ook al is het eigenlijk tweede naam) te kunnen hebben als username. :3


    Ik wil een tuin vol egels