• Dat is eigenlijk de enige conclusie die ik uit dit college kan trekken. Help. -.- Het ergste is dat dit vak verplicht is... Allerlei rare Griekse tekentjes en grootheden die berekend moeten worden met water en osmotische/hydrostatische drukken en zo, ik snap het niet (nerd)

    Hoe is jullie dag?


    oi, suzy

    Patholoog schreef:
    (...)

    Goh, volgens mij raak je op een gegeven moment wel gewend aan rare geurtjes in laboratoria. :'D En inderdaad, dat lijkt mij super leuk!


    Nou geloof me, op de middelbare school baalde iedereen als fuck, want dan kwam je in zo'n lokaal waar ze net daarvoor -weet ik het- dooie ratten aan het ontleden waren of vissen (nog erger wat mij betreft) -> En dan had je geen practicum, nee jij had weer een saaie les (Anne vond altijd dat we gewoon op de universiteit moesten zitten terwijl we in VWO 4 zaten, ja hallo)


    Aan niets denken is ook denken.

    Trouwens, osmotische waardes zijn niet zo lastig. Jij bent gewoon niet zo slim hahaahahahahaah


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Trouwens, osmotische waardes zijn niet zo lastig. Jij bent gewoon niet zo slim hahaahahahahaah

    As je niets leuks te zeggen hebt, zeg dan niks. Dank je.


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    As je niets leuks te zeggen hebt, zeg dan niks. Dank je.


    Sorry. Het spijt me oprecht. Ik zal even van het forum af gaan want ik ben in een vervelende stemming.


    Aan niets denken is ook denken.

    Als je ooit leert hoe je een orchidee moet verzorgen in je les, mag je dat altijd laten weten. Onze 3e orchidee is het leven aan het laten. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Als je ooit leert hoe je een orchidee moet verzorgen in je les, mag je dat altijd laten weten. Onze 3e orchidee is het leven aan het laten. :')


    Ah balen, bij mij gaan alle planten dood :'(
    Daarom ben ik maar over gegaan op goeie nep planten?
    Overigens: mijn broer houd planten dus wel in leven...


    Aan niets denken is ook denken.

    Wij hebben laatst maar cactusjes gekocht...


    oi, suzy

    Ik groei op mijn balkon in een plantenbak een boom. Was niet de bedoeling, maar de bloempjes die erin stonden, gingen al snel dood. :'D Dus nu maar een boom die aan is komen waaien, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jure schreef:
    Wij hebben laatst maar cactusjes gekocht...


    Super leuk! Alleen niet aaibaar, maar dat hoeft ook niet.


    Aan niets denken is ook denken.