• Zie hier: een nieuw topic. (flower)

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hij stond met de rug naar haar toe, maar draaide zijn hoofd tergend langzaam om zodat zijn zilveren ogen haar konden aanstaren.

    > Message that all are as good as elite families (because metoikoi could hold religious power?)

    Ja, ik heb ook geen idee wat ik hier zojuist gezegd heb


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    They could not let go of each other for a couple of minutes.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hij pakte de paarse kaars die de man hem aanreikte.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hij liet zich er niet door verstoren en wachtte tot Kyle zijn eerste schot had gelost.


    oi, suzy

    Al wist ze niet of het zo verstandig was om iemand uit te dagen die binnen een seconde haar nek zou kunnen breken – zijn handen hielden nog altijd haar gezicht vast.

    En zonder stem, kon Firan ook weinig tijd rekken.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “Onzin, het is een eer om van je koning te verliezen.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Iets in haar begon te twijfelen of het geen goed idee was om naar bed te gaan, voor ze domme dingen ging doen of zeggen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    “Je mag ook raden,” zei Alexander schouderophalend, “als dat jou blij maakt, Peithon.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ze kijkt anders in de wereld dan de meeste mensen, let op andere dingen, uit angst, of onzekerheid, of misschien juist een vreemde vorm van moed die ik niet kan plaatsen.

    It broke my heart.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Een deur vloog open, tweehonderd meter verderop.


    oi, suzy

    With my free hand I squeezed his shoulder, showing him that I was okay; that everything was going to be okay.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    De ademnood die hem overviel zat in zijn hoofd en hij moest er iets tegen doen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.