Scurll schreef:
(...)
Ja, dat is wat hij na zevenentwintig jaar heeft geleerd inderdaad. Soms is het echter wel grappig als hij dan van die oude dametjes achter hem in de rij hoort smoezen over hem. Dan draait hij zich om en staart hij ze gewoon even aan (bare with me, hij is bijna twee meter) en dan zijn ze wel gauw stil. Dus dat is altijd wel funny om te zien. Maar verder is het zo belachelijk, vooral als het vanuit jeugd komt. Like, come on. Dit is een multi-culti land en je gaat lopen shamen omdat iemand een donkere tint heeft dan zijn vriendin? HA. Triest hoopje mens is het dan, really.
Yess, dat gaat zeker gebeuren. HOPPA je kunt lopen? Naar een worstelopleiding met jou. BAM. Maar echt, ons kind gaat zoveel worstelen kijken in zijn / haar leven dat het abnormaal is.
Haha, ik doe dat ook wel, maar aangezien ik maar 1m60 ben of zo, kijk ik ze gewoon aan met een heel shady blik.
Van die tien-, elfjarige hangjongeren, been there. Het is waar wat je zegt though, of je het nu leuk vindt of niet, onze cultuur is er een met veel diversiteit. Dus ja, 🙃.
Ohhh, maak hem / haar echt een badass worstelaar. (En laat je kind ook ineens kijken naar RuPaul's Drag Race, oke thanks.)
Heaven is a place that we all have