Ik weet niet waarom ik altijd zo geschokt ben als twee acteurs die ik allebei ken uit iets een relatie blijken te hebben (gehad), maar het is wel telkens opnieuw waar. Blijkbaar is Jadzia Dax uit Deep Space 9 net verloofd met de zoon van Spock??? Die tweede is niet eens een acteur ding, maar hij is gewoon letterlijk de zoon van Leonard Nimoy.
En ik kwam er ná het kijken van ds9 achter dat Kira in de serie zwanger moest worden omdat de actrice een baby kreeg van de acteur van Bashir, maar voor Kira in de serie zou het niet heel logisch zijn geweest om zwanger te worden van iemand, dus in plaats daarvan werd een vrouw uit een ander koppel zwanger en vond er een ongeluk plaats waardoor de baby naar een andere baarmoeder verplaatst moest worden (door Bashir, de dokter) en vervolgens was er een scène waarin Kira tegen Bashir schreeuwde omdat hij die baby in haar had gestopt en??? Damn, dat is een grap waar veel dingen voor moesten samenkomen en die waarschijnlijk zo goed als niemand echt snapte, whoa.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan