Vampiers, weerwolven, demonen - ik denk dat we allemaal wel een mythisch wezen kennen (niet letterlijk natuurlijk). Aangezien mijn obsessie met het onbekende erg groot is, leek het me leuk om hier een wedstrijd omheen te bouwen. Ben jij fan van mythische wezens? Of ben je er onbekend mee en wil je je er wel eens in verdiepen? Wees dan niet bang om jezelf in te schrijven voor deze wedstrijd! Je zult vooral getest worden op je creativiteit en inzet. |
Niemand valt af. We werken hier met een puntensysteem. Degene die aan het einde de meeste punten heeft, wint! Ik zoek twee mensen die genoeg tijd hebben om te jureren. Wees kritisch, eerlijk en zorg voor een fijne feedback (ik verwacht geen lappen tekst, maar wel meer dan één regel natuurlijk). Ik zal de gekozen juryleden nog wat extra info sturen. Er zijn in totaal 5 rondes. Elke ronde duurt 12 dagen. Je gemaakte werk stuur je op naar mij via een link. Het maakt mij niet zoveel uit of je een Stand Alone op Q schrijft of niet, zolang ik de link maar hier in het topic kan zetten en iedereen het kan bekijken. Bij een lijstje is het natuurlijk vanzelfsprekend dat het op Q wordt gemaakt. Nadat de 12 dagen verstreken zijn, komt de nieuwe opdracht online. Ondertussen hebben de juryleden maximaal vier dagen de tijd om hun feedback naar mij op te sturen. Deze feedback plaats ik vervolgens in het topic. Geen uitstel, geen jokers - consequenties. Bij deze wedstrijd doen we niet aan uitstel of jokers. Dit doe ik met opzet omdat ik niet wil dat de striktheid van de wedstrijd wordt aangetast. Bovendien merk ik vaak dat het heel verleidelijk is om uitstel te vragen, hehe. Gaan we dus niet doen. Wanneer je te laat bent met inleveren, zal er per dag 1 punt bij je worden afgetrokken. Als je er met opzet voor kiest om niets in te leveren (omdat je geen inspiratie hebt bijvoorbeeld), laat het dan even weten. Je zult dan geen punten krijgen die ronde. Dit maakt de kans dat je wint wel kleiner natuurlijk. |
Deelnemers & Punten: ⋆ ⋆ Londres Weerwolf 14.1 punten ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ 1832 Vampier 13.1 punten ⋆ Centurio Pegasus 16.3 punten ⋆ Choice Griffioen 13.3 punten ⋆ Stenenlikker Centaur 16.2 punten ⋆ Eon Kasa-obake 18.6 punten ⋆ Fennec Kitsune 17.7 punten ⋆ Nightking Leviathan 16.7 punten ⋆ ⋆ Aventia 16.4 punten ⋆ Amethyst_ 14.5 punten |
Prijzen 1e Plaats: 27 credits 2e Plaats: 18 credits 3e Plaats: 9 credits Jury: ⋆ OperaGhost Vampier ⋆ Papiliones Nimph Top 3 tot nu toe: ⋆ Eon 18.6 punten ⋆ Fennec 17.7 punten ⋆ Nightking 16.7 punten |
Opdracht 1 |
Inzendingen & Beoordelingen:
Opdracht 1
Opdracht 2
Opdracht 3
Opdracht 4
Opdracht 5
[ bericht aangepast op 21 sep 2017 - 16:46 ]