• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——Indiana Hazel Allen • 4347, 5 jr
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, 9,5 jr
    ——Caroline Vasquez • 4354, 4 jr
    ——Josué Diaz • 4354, nvt
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Ben Whithead • 4356, 3 jr
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, 5 jr
    ——Dmitri Weston • 4360, ??

    OPEN:
    4346, 4348

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 16:14 ]


    [ heaven knows ]

    Charmaine schreef:
    (...)
    Had Daniel hem ooit betrapt op stalken? O, wow. Is dat ergens neergeschreven? Want ik denk wel dat hij het dan aan Evangelina had verteld en zij zou er meer op gaan letten en/of niet eens meer willen dat Charlie met hem omging. Ha, dit veranderd de hele zaak direct.

    Oké, dus Dmitri en Greyson vijanden. Got it.
    Had je een bepaald idee voor hun relatie (vanwege die ^^) of maakt het verder niet uit?



    Ik was er van overtuigd dat ik het ergens had geschreven, maar blijkbaar niet :c maar als je wil zet ik het vanavond in zijn rol? 😊

    Anouk en ik hadden besproken (via whatsapp wel) dat Joey ooit Charlie ging stalken, maar in de plaats daarvan Daniel betrapte met een andere vrouw. Echter nadat hij een foto had gemaakt, had Daniel hem betrapt en dreigede Daniel zijn camera te verwoesten, waardoor Joey de foto heeft moeten verwijderen en niet meer met Charlie om mag gaan van Daniel :')


    En ik dacht Misschien dat iedereen Dmitri wat vermijd, Joey daarentegen Misschien benadering zoekt ofso? :")


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    SebastianVerlac schreef:
    (...)
    Niet echt, al is hij de enige man die mogelijk enige interesse heeft in andere mannen

    Yes, al zit hij nog wel in de kast hé, dus je zal hem niet zo snel horen toegeven dat hij op mannen valt. Daarbij moet hij wel z'n type zijn, haha.

    @VAIANA, nee, je had het inderdaad in je post gezet. Ik had het daarstraks gelezen, maar het is wel handig om het sowieso in je rol te zetten, want dan kan het gemakkelijk teruggelezen worden.


    [ heaven knows ]

    Charmaine schreef:
    (...)
    Yes, al zit hij nog wel in de kast hé, dus je zal hem niet zo snel horen toegeven dat hij op mannen valt. Daarbij moet hij wel z'n type zijn, haha.

    @VAIANA, nee, je had het inderdaad in je post gezet. Ik had het daarstraks gelezen, maar het is wel handig om het sowieso in je rol te zetten, want dan kan het gemakkelijk teruggelezen worden.


    Een dronken avondje kan altijd, maar zeg het maar.


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)
    Een dronken avondje kan altijd, maar zeg het maar.

    Zal er even over nadenken!


    [ heaven knows ]

    Neem de tijd


    Bowties were never Cooler

    AAAAHH. Ik wil echt janken (or whatever) van frustratie, ik heb amper nog tijd om op Quizlet te komen en als ik tijd heb, ben ik te moe om uberhaupt nog iets te schrijven.
    Ik vind het echt balen, maar ik ga proberen vanavond wat met mijn personage te schrijven. Promise.
    Iets of iemand die hem erin kan verwerken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kwangvatar schreef:
    AAAAHH. Ik wil echt janken (or whatever) van frustratie, ik heb amper nog tijd om op Quizlet te komen en als ik tijd heb, ben ik te moe om uberhaupt nog iets te schrijven.
    Ik vind het echt balen, maar ik ga proberen vanavond wat met mijn personage te schrijven. Promise.
    Iets of iemand die hem erin kan verwerken?


    Wie is t? (Te lui om op te zoeken)
    Mijn perso is weer vrij, gezien ik niet precies weet wanneer Piper terugkomt & graag wil schrijven (toestemming)


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Wie is t? (Te lui om op te zoeken)
    Mijn perso is weer vrij, gezien ik niet precies weet wanneer Piper terugkomt & graag wil schrijven (toestemming)

    De persona waar jouw personage woont 😂😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kwangvatar schreef:
    (...)
    De persona waar jouw personage woont 😂😂


    HAHA sorry, dat komt dan goed uit! Dan komt Caroline binnen met allerlei shoppingtassen, nou ja, wat ze gekocht heeft. Maybe she will show her dress & shoes haha.

    Maar had je mn pb wel gelezen? Kan joey (17 jarige jongen waar Caroline soort van verantwoordelijkheid / zorg voor heeft) af en toe blijven slapen bij hun? Op de bank fzo?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zit in Wenen tm dinsdag dus kan ff niet actief zijn


    I just caught the wave in your eyes

    @ Micaela: Ik hoop dat je hier wat aan hebt, want verder wist ik niet echt iets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Prima post hoor, leuk. Haha ik wist niet dat alex zo'n rokkenjager reputatie heeft


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Prima post hoor, leuk. Haha ik wist niet dat alex zo'n rokkenjager reputatie heeft

    Ik weet niet of hij dat zelf überhaupt ook wel weet en of dat zo is 😂 Maar ik had dat ook geschreven in het groot bij zijn rol, 'lust-minded'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Baepsae schreef:
    (...)
    Ik weet niet of hij dat zelf überhaupt ook wel weet en of dat zo is 😂 Maar ik had dat ook geschreven in het groot bij zijn rol, 'lust-minded'.


    Hahaha, is i niet getrouwd met zn werk? En zie em meer met vrouwen regelen zo voor zn werk als makelaar ahahaa. Maar wordt leuk, post morgen pas want nu knallende hoofdpijn.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Hahaha, is i niet getrouwd met zn werk? En zie em meer met vrouwen regelen zo voor zn werk als makelaar ahahaa. Maar wordt leuk, post morgen pas want nu knallende hoofdpijn.

    Jawel, voor nu. Zoiets iniedergeval, hehe. Dat zou nog zo
    kunnen ook, je weet maar nooit met hem 😂 En yess ;3. Beterschap met je hoofdpijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.