• En dat is natuurlijk hét excuus om even naar de Action te gaan. Vonden jullie het vroeger ook altijd zo leuk om schoolspullen te kopen?

    Ik heb een aantal schriften gekocht, of ja, collegeblokken. A5'jes omdat ik nooit echt veel schrijf, en A4'tjes nemen altijd zo veel ruimte in.




    Een leuk notitieblokje, dat ik mogelijk nog ga bewerken met washitape en/of decopatch:



    Leuke documentmappen, waar je dingen in kan doen en zo (worden misschien ook nog bewerkt):



    En een superleuk mandje voor in mijn bureauladekastje (of voor op mijn bureau), met een nietmachientje, puntenslijper, gummetjes (die heb je nooit genoeg), pennen (die heb je ook nooit genoeg), potloden (idem lol) en wat stiften/fineliners:



    Superleuke buit toch?

    Wat hebben jullie onlangs nog bij de Action weten te scoren? En wanneer gaan jullie schoolinkopen doen?


    oi, suzy

    Vandaag is mijn eerste schoolboek voor het tweede jaar gearriveerd en ik krijg zowaar zin om weer te beginnen :')

    Ik heb overigens mijn agenda en mijn notitieblokje gepimpt met washi-tape en decopatch:





    Vinden jullie het leuk?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 14:08 ]


    oi, suzy

    ik ben vandaag ook op notieboekjesjacht geweest maar ik vond mijn zin zo niet in de Hema

    uiteindelijk heb ik dit gevonden in een boekenwinkel


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    ik ben vandaag ook op notieboekjesjacht geweest maar ik vond mijn zin zo niet in de Hema

    uiteindelijk heb ik dit gevonden in een boekenwinkel



    Die is echt gaaf!


    26 - 02 - '16

    Quorra schreef:
    (...)

    Die is echt gaaf!


    thanks c: de cover is bedrukt met het handschrift van Antoine de Saint-Exupéry (schrijver van Le Petit Prince)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys