Ik irriteer me een beetje aan dat er rpg's worden opgezet, iedereen er in eerste instantie heel enthousiast op reageert, maar vervolgens een paar users afhaken en maar een paar mensen over blijven om te reageren. Naar mijn mening als je met een rpg meedoet, probeer dan in ieder geval 1 post te schrijven en ik vind het excuus 'ik kan er niet inkomen' of 'ik heb echt geen inspiratie' een beetje slap. Daar kun je altijd users of hulp voor vragen.
Vervolgens worden er snel weer nieuwe rpg's opgezet, gemaakt door die afhakende users of de users die in eerste instantie niet meer meedoen met die oude rpg's doen hier wel aan mee. Dan vraag ik me af waarom. Het heeft naar mijn mening niet zoveel zin om weer een nieuw rpg aan te maken en dan te hopen dat het wel met deze lukt. Als mensen zich meer inzetten (ook al kunnen ze een tijd niet schrijven) zouden de rpg's het langer volhouden.
Ik pleit dan ook voor: minder rpg's, meer activiteit in de rpg's (-> dit leidt tot rpg's die het langer volhouden)
Ik hoop dat mensen door dit berichtje hier meer op gaan letten.
Aan niets denken is ook denken.