• Hoi hoi,

    Ik krijg hier best wel vaak berichtjes over hoe het is om te werken als freelance redacteur en hoe je daarmee zou kunnen 'beginnen'.
    Nu stuitte ik net op deze vacature en dat is voor sommigen misschien wel een mooie kans/een mooi opstapje. Je kunt zo oefenen met redigeren en verdient er ook nog iets aan.

    Deze vacature gaat wel specifiek om verhalen binnen het fantastische genre (fantasy, horror en magisch realisme).

    Nou ja, gezien er altijd animo is voor de bètaverkiezingen, dacht ik dat er misschien ook wel mensen zouden zijn die dit leuk vinden.

    (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat cool! Het is dat het niet mijn genre is... maar anders...


    oi, suzy

    Das best tof! Denk niet dat het wat voor mij is, want vrijwillig beta zijn was leuk maar druk, en dit is volgens mij nog meer werk (plus, dat soort dingen "tegen vergoeding" doen is toch altijd een beetje tricky)

    Edit oh nee er staat "onkostenvergoeding". Maar wat zijn dan onkosten die je maakt met redigeren? Hm

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 9:13 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh wat gaaf! Is er een leeftijdsgrens of..?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    Oh wat gaaf! Is er een leeftijdsgrens of..?

    Bij mijn weten niet!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wiarda schreef:
    Das best tof! Denk niet dat het wat voor mij is, want vrijwillig beta zijn was leuk maar druk, en dit is volgens mij nog meer werk (plus, dat soort dingen "tegen vergoeding" doen is toch altijd een beetje tricky)

    Edit oh nee er staat "onkostenvergoeding". Maar wat zijn dan onkosten die je maakt met redigeren? Hm

    Meer een soort klein tegemoetkominkje ofzo. Je krijgt er vijftien euro voor en ze verwachten dat je vier uur bezig bent met proeflezen. Dat is niet veel haha, maar beter dan niets 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat klinkt wel leuk om te proberen hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Natas, hoe vaak krijg je dan zo'n verhaal om te redigeren? Gaat dat om enkele per week? Per maand?
    En moet je ook binnen een bepaalde termijn klaar zijn met nakijken? En kan je ook 'nee' zeggen tegen een verhaal?


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Natas, hoe vaak krijg je dan zo'n verhaal om te redigeren? Gaat dat om enkele per week? Per maand?
    En moet je ook binnen een bepaalde termijn klaar zijn met nakijken? En kan je ook 'nee' zeggen tegen een verhaal?

    Het is een nieuw initiatief, dus ik denk niet dat ze nu al kunnen zeggen hoe vaak je zo'n verhaal krijgt. Ik zou die vragen naar de contactpersoon mailen, maar gezien het vrijwilligerswerk is met een kleine vergoeding, kunnen ze je nergens toe dwingen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klinkt interessant! Maar wel heel tijdrovend!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Wat leuk! Klinkt erg interessant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.