• Nothing like Highschool
    RPG - 50 - English - ©Sarn

    Roles      ☠      Talking      ☠      Drama


    Roles

    Boys - 5
    Username ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Sarn ~ Val(entino) Jack Lyne ~ 18 ~ Popular nice guy/psychopath ~ Kian Lawley ~ 1.4
    Webster ~ Fergus Fraser ~ 19 ~ The Artist ~ Herman Tommeraas ~ 1.4
    Kendol ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Webster ~ Archibald Arlington~ 19 ~ The Anti-Hunter~ Florian Neuville ~ 1.4
    Sameer ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page

    Girls - 7 - STOP
    Username ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Cranston ~ Ailsa Nielsen ~ 17 ~ Bubbles ~ Hermione Corfield ~ 1.4
    Ziegler ~ Tansy Elizabeth Jenner ~ 17 ~ Teacher's pet ~ Oliwia Wedzicha ~ 3
    Eternitarian ~ Nicole 'Sully' Sullivan ~ 17 ~ Firecracker ~ Anna Christine Speckhart ~ 3
    Carneliana ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Yellowstone ~ Hannah Sawyer ~ 17 ~ Clumsy Marshmellow ~ Scarlett Leithold ~ 3
    Sameer ~ Alessandra Flores ~ 18 ~ Wallflower ~ Chiara Scelsi ~ 3
    Soco ~ Eve Marilyn Freyz ~ 16 ~ Status ~ Faceclaim ~ 1.4
    Iratus ~ Lidiya Delov ~ 16 ~ Follower ~ Maria Almenta Poole ~ 3

    Partners
    Val & Hannah
    Fergus & Sully
    Tansy & Alessandra
    Dude & Ailsa



    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 21:42 ]


    Mhm?

    Webster schreef:
    (...)

    Ik heb m'n laptop weggezet voor de rest van de avond. Dus als jij vanavond nog kan schrijven, be my guest. Ik ga morgenvroeg aan de slag.


    Mhm, ik ga zo ook wel slapen, haha. Ik kan wel een kort stukje schrijven van waar hij zich bevindt?


    Mhm?

    Sarn schreef:
    (...)

    Mhm, ik ga zo ook wel slapen, haha. Ik kan wel een kort stukje schrijven van waar hij zich bevindt?


    Als je tijd hebt, go ahead. Anders mag je dat ook altijd GB'en/PB'en en dan verwerk ik het morgen in m'n post!


    Voor mijn Russian slut (Feliks p.4) zoek ik een BFF (yes i'm going use that word, try and stop me), een hoopje vrienden en een shit-ton aan ex-lovers, hook-ups, fwb etc. Heeft iemand interesse?


    kindness is never a burden.

    Archie gaat echt overdonderd zijn door Feliks.


    Hoezo dat? ^


    kindness is never a burden.

    ^ Een hotte, bigass Hunter die zo'n beetje seks uitstraalt en een grote flirt is? Archie will pee his pants.


    Sameer schreef:
    Voor mijn Russian slut (Feliks p.4) zoek ik een BFF (yes i'm going use that word, try and stop me), een hoopje vrienden en een shit-ton aan ex-lovers, hook-ups, fwb etc. Heeft iemand interesse?


    Idk about a relationship, but he and Val def live in the same world, hahaha. Love him.


    Mhm?

    Webster schreef:
    ^ Een hotte, bigass Hunter die zo'n beetje seks uitstraalt en een grote flirt is? Archie will pee his pants.


    Haha, poor baby. Though, let's be real, he has the face of an angel, so Feliks probs wouldn't shy away from attempting to flirt with him either.

    Sarn schreef:
    (...)

    Idk about a relationship, but he and Val def live in the same world, hahaha. Love him.


    Let's be real, Val and Feliks would either be best friends or the worlds biggest rivals. There's like no in between.


    kindness is never a burden.

    Sameer schreef:
    (...)

    Let's be real, Val and Feliks would either be best friends or the worlds biggest rivals. There's like no in between.


    True. Can they be both?

    Oh, and ofc, we gotta do something with the fact Ailsa is his partner

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 6:45 ]


    Mhm?

    Sarn schreef:
    (...)

    True. Can they be both?

    Oh, and ofc, we gotta do something with the fact Ailsa is his partner


    Yes, I'll gb you as soon as I've left my bed


    kindness is never a burden.

    Hoe zit het met kamers, btw? I can't read.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 15:49 ]


    kindness is never a burden.

    Mocht iemand Fergus willen meeten, hij zit in de cafetaria. :Y)


    Oké peeps — even een korte toevoeging op Archie die wel van belang is om te weten: hij heeft op zijn twaalfde een partner toegewezen gekregen op Borealis (vrij laat — maar ze dachten hem daarmee te kunnen stimuleren). Echter, deze partner (een kickass meisje genaamd Norah) is hij verloren op vijftienjarige leeftijd toen ze voor de derde keer alleen op jacht gingen. Uiteindelijk was het niet Archie's schuld omdat Norah onnodige risico's nam, maar hij heeft daar wel een schuldgevoel aan overgehouden. Archie en Norah waren niet hecht — het tegenovergestelde van de meeste partners, omdat Norah heel individueel en koppig was en zich niet aan Archie wilde binden door zijn onkunnen.

    P.S. Archie is biseksueel.


    Is Archie de enige die vanavond bij het feestje zo zit:

    (zzz)

    This was dare — please don't ignore me forever.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:01 ]


    Webster schreef:
    Is Archie de enige die vanavond bij het feestje zo zit:

    (zzz)

    This was dare — please don't ignore me forever.


    Ik wil een dronken Val hahaha ^^ Ik post vanavond (:


    Mhm?