• Ik wil graag mijn username veranderen, maar als ik de username van keuze invoer, is deze al bezet. Als ik zoek op de username en op het tabje 'User' klik, staat er geen user gevonden? Hoe kan dat?


    Faith is everything.

    Is het misschien een oude username van iemand?


    --

    FlTZHERBERT schreef:
    Is het misschien een oude username van iemand?

    Dan krijg je die gewoon te zien. ^_^

    Wat vreemd, ik kon die van mij gelukkig nog wel gewoon veranderen vandaag, dus ik heb geen idee. Maar inderdaad een apart verhaal. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dit kan je het beste checken door: www.quizlet.nl/USERNAAMDIEJEWIL in te typen in de zoekbalk.


    Webster schreef:
    Dit kan je het beste checken door: www.quizlet.nl/USERNAAMDIEJEWIL in te typen in de zoekbalk.

    Dit is de meest effectieve methode. Je kan normaal ook zien als je je gekozen username ingeeft in instellingen of die nog beschikbaar is of niet


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Craig schreef:
    (...)
    Dit is de meest effectieve methode. Je kan normaal ook zien als je je gekozen username ingeeft in instellingen of die nog beschikbaar is of niet


    Als ik via mijn eigen profiel kijk, en in de url mijn username dan vervang voor de username van mijn keuze, krijg ik te zien dat de user niet meer actief is. Ligt het dan daaraan? Want via de zoekfunctie krijg ik geen oude usernames/users te zien die de naam al hebben gebruikt of op dit moment hebben..


    Faith is everything.

    Rexha schreef:
    (...)

    Als ik via mijn eigen profiel kijk, en in de url mijn username dan vervang voor de username van mijn keuze, krijg ik te zien dat de user niet meer actief is. Ligt het dan daaraan? Want via de zoekfunctie krijg ik geen oude usernames/users te zien die de naam al hebben gebruikt of op dit moment hebben..


    Yep! Personen die op inactief staan, komen niet omhoog in de zoekopdrachten.


    Webster schreef:
    (...)

    Yep! Personen die op inactief staan, komen niet omhoog in de zoekopdrachten.


    Oh haha, dat verklaart inderdaad een hoop. Wel jammer though.


    Faith is everything.