• 1 Decennium Geleden... Werd ik lid!

    Hoi! 10 jaar geleden kwam ik hier terrecht via een klasgenootje en sindsdien ben ik lid bij Quizlet hihi ^^ Aangezien ik niet Nederlands opgegroeid ben heeft deze site mij heel veel geholpen met het leren ervan en natuurlijk mooie ervaringen meegegeven. Een van mijn beste vriendinnetjes heb ik hier leren en tijdens een zware depressie heeft schrijven en de lieve mensen hier mij geholpen om vooruit te kijken en gemotiveerd om verder te werken aan mijn verhalen. Ook al ben ik overgestapt naar het schrijven van Engelse verhalen vind ik het toch leuk om af en toe weer eens terug te komen naar Quizlet en in het Nederlands proberen te schrijven. Maar goed, ik wil gewoon eventjes Rutger bedanken voor het oprichten van een geweldige site, dat hij van quiz-series ons te kans heeft gegeven om volle stories te posten en natuurlijk Quizlet en jullie, want zonder leden bestond dit misschien niet, misschien zou ik dan nooit zijn begonnen aan stories schrijven, who knows?

    I love you Quizlet.
    Keep on existing.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 22:11 ]

    Omg ja ik herinner je verhalen nog. Die waren zo goed!
    Ik zelf zit sinds 2009 op Quizlet. Volgens mij door dat ik googelde op Harry Potter fics.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik was trouwens ook echt fan van je vampierenverhaal. Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh sorry voor de late reactie terug allemaal maar dankjulliewel voor de lieve reacties hierop! Het geeft me echt een goed gevoel dat jullie me nog kennen hihi, ik ben al een hele lange tijd niet echt meer actief geweest zoals vroeger maar echt, jullie zijn gewoon de reden waarom ik altijd weer terug kom dus dankjulliewel mede Q'ers <3

    Wouw, wat mooi om te lezen zeg! Gefeliciteerd! (-:

    Loveless! Ja jou ken ik wel. Super leuk dat je hier ook nog steeds komt!
    Ik zit hier bijnaaaa net zo lang. Dan ga ik ook een topic aanmaken (cool)

    MrGrey schreef:
    Wouw, wat mooi om te lezen zeg! Gefeliciteerd! (-:

    Thank you kindly! ^^

    Krullie schreef:
    Loveless! Ja jou ken ik wel. Super leuk dat je hier ook nog steeds komt!
    Ik zit hier bijnaaaa net zo lang. Dan ga ik ook een topic aanmaken (cool)

    I remember you too! Er is veel gebeurd en veranderd hier zeg, back in the olden days we only had quizzes!
    Kun je het geloven dat we hier al ongv. 10 jaar wonen op Q? XD