• 1 Decennium Geleden... Werd ik lid!

    Hoi! 10 jaar geleden kwam ik hier terrecht via een klasgenootje en sindsdien ben ik lid bij Quizlet hihi ^^ Aangezien ik niet Nederlands opgegroeid ben heeft deze site mij heel veel geholpen met het leren ervan en natuurlijk mooie ervaringen meegegeven. Een van mijn beste vriendinnetjes heb ik hier leren en tijdens een zware depressie heeft schrijven en de lieve mensen hier mij geholpen om vooruit te kijken en gemotiveerd om verder te werken aan mijn verhalen. Ook al ben ik overgestapt naar het schrijven van Engelse verhalen vind ik het toch leuk om af en toe weer eens terug te komen naar Quizlet en in het Nederlands proberen te schrijven. Maar goed, ik wil gewoon eventjes Rutger bedanken voor het oprichten van een geweldige site, dat hij van quiz-series ons te kans heeft gegeven om volle stories te posten en natuurlijk Quizlet en jullie, want zonder leden bestond dit misschien niet, misschien zou ik dan nooit zijn begonnen aan stories schrijven, who knows?

    I love you Quizlet.
    Keep on existing.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 22:11 ]

    Superleuk om dit te lezen!!! Ik heb precies hetzelfde. Zonder Quizlet was ik het schrijven nooit ingedoken. ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Superleuk om dit te lezen!!! Ik heb precies hetzelfde. Zonder Quizlet was ik het schrijven nooit ingedoken. ^^

    Right?! Time to celebrate ^^ Thank you Q!

    BEN JIJ DIE ENE VAN DE INTERVIEWS MET MOMO WANT IK HIELD DAARVAN. (naja, ik heb ze pas dit jaar ontdekt lol.)

    Maar hee, tien jaar is echt ontzettend lang, dat is een behoorlijke achievement!


    Heaven is a place that we all have

    Wat leuk! Fijn dat je het nog steeds zo leuk vindt! *O*
    Ik ben over 2 weken ook een decennium lid. (hoera)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Woaah, een decennium klinkt echt lang, haha! Wetende dat ik een decennium geleden net naar de basisschool ging HAHAH omg


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wauw! Wat lang al D:
    Gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16

    Dat is inderdaad al erg lang, ik tik volgende maand ´pas´ de zeven jaar aan :)
    In ieder geval gefeliciteerd!<3 Ik denk trouwens dat wat betreft het schrijven, er veel mensen dat hetzelfde ervaren hier. Quizlet heeft zeker een generatie nieuwe schrijvers en lezers voortgebracht, zelfs als ze nu niet meer actief zijn hier.


    You were born original, don't die as a copy.

    Loveless!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kendol schreef:
    BEN JIJ DIE ENE VAN DE INTERVIEWS MET MOMO WANT IK HIELD DAARVAN. (naja, ik heb ze pas dit jaar ontdekt lol.)

    Maar hee, tien jaar is echt ontzettend lang, dat is een behoorlijke achievement!

    Jaaaa hahaha je kent me nog hihihi ^^ Thank you!!!! <3

    Loveless schreef:
    (...)
    Jaaaa hahaha je kent me nog hihihi ^^ Thank you!!!! <3


    Dat was echt het grappigste dat ik ooit heb gelezen denk ik eigenlijk wel.


    Heaven is a place that we all have

    Congratulations!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohmygawd, wait. Ik was zeven jaar geleden echt diehard fan van jouw vampier verhaal hahaha.
    Gefeliciteerd met je 10 jaar! ^^

    Ohh, wat tof! Gefeliciteerd! c:


    Caution first, always.

    Wat fijn om te lezen dat het je met zoveel heeft geholpen! ^^ Gefeliciteerd!!


    Ik wil een tuin vol egels

    Jeetje, tien jaar geleden lag ik nog basically onder een steen! Nee, grapje, ik was acht. Hetzelfde.
    Nou, ik wil je feliciteren en ik hoop dat je hier nog vele jaren ron blijft hangen!


    look at the stars, look how they shine for you;