• Gebruik dit topic om aan te geven wat jij vandaag geleerd hebt. Dit kan iets kleins zijn, iets bijzonders, of iets wat iedereen stiekem al wist maar jij nog niet.
    Ook handig voor andere Q-ers, misschien leren we elkaar wel interessante en leuke dingen. ^^

    Ik begin wel:
    Today I've learned... Wanneer je Word-document compleet uit proportie is en het geen normaal A4 formaat heeft, kun je het terugzetten door hem niet op Weblay-out te hebben staan, maar op afdrukweergave. (Heeft me ongeveer tien minuten van mijn leven gekost (cat).

    BlueJays schreef:
    Today I've learned dat het Notting Hill is en niet Nothing Hill en nu voel ik me stom omdat ik altijd dacht dat het Nothing Hill was .

    Komt omdat het zich afspeelt in de wijk/suburb "Notting Hill", van London. ^^ Ik heb dezelfde fout gemaakt though


    Deep inside, I've never felt alive

    Today i've learned... hoe je drankjes maakt. Hehe. Alcohol. Lots of it.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    TIL dat wanneer je enorm veel in het Engels schrijft, dat niet automatisch betekent dat je ook vloeiend bent in een gesprek en dat als je slap staat te lullen in een andere taal je jezelf nogal hoort praten :')


    http://paradigm-shift.actieforum.com/ Gezellige, actieve slice of life RPG

    Today I've learned the Circle Game. Een spel waarbij de één de ander mag slaan als hij/zij naar de hand van de één kijkt, die een "oké-teken" vormt.

    Of course was ik constant de pineut. :')

    Chilton schreef:
    Today I've learned the Circle Game. Een spel waarbij de één de ander mag slaan als hij/zij naar de hand van de één kijkt, die een "oké-teken" vormt.

    Of course was ik constant de pineut. :')


    KENDE JE DAT NIET OMG


    Heaven is a place that we all have

    Today I've Learned dat ik niet alles tegelijk kan als ik me niet lekker voel.

    Today I've learned hoe regen eruit ziet als het uit een wolk komt, maar jij zelf niet nat wordt omdat het niet regent bij jou.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wilberforce schreef:
    (...)
    Komt omdat het zich afspeelt in de wijk/suburb "Notting Hill", van London. ^^ Ik heb dezelfde fout gemaakt though

    Ja, ik weet dat het zich ik die wijk afspeelt, maar ik dacht dus dat die ook 'Nothing Hill' heette is toch ook veel logischer? :]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Today I've learned dat de vrouw van Patrick Stewart 38 jaar jonger dan hij is. =O


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

          Today I've learned dat een ijsbeer doorzichtige haren heeft.


    Heaven is a place that we all have

    Brendon schreef:
    Today I've learned dat de vrouw van Patrick Stewart 38 jaar jonger dan hij is. =O

    Ik was onder de veronderstelling dat hij homo was. Oeps.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik was onder de veronderstelling dat hij homo was. Oeps.

    Dat dacht ik dus ook, daarom zocht ik het op. Het ligt dus toch wel een beetje anders. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kendol schreef:
          Today I've learned dat een ijsbeer doorzichtige haren heeft.


    ECHT WAAR?

    Dan heb ik vandaag hetzelfde geleerd.
    And today I've learned dat het OV hier in het Noorden verschrikkelijk is, maar dat wist ik eigenlijk al.


    look at the stars, look how they shine for you;

    BlueJays schreef:
    (...)
    Ja, ik weet dat het zich ik die wijk afspeelt, maar ik dacht dus dat die ook 'Nothing Hill' heette is toch ook veel logischer? :]

    Nu ja, Hertogdom Den Bosch is ook 's-Hertogenbosch geworden en Graafschap Den Haag was vroeger 's-Gravenhage, dus ik vind het ook best logisch dat Engels ook zo z'n verbasteringen heeft.


    Deep inside, I've never felt alive

    Today I've learned.. om gasten stilletjes in de gaten te houden als ik vermoed dat ze wat willen pikken. :W ik hield die vrouw al in de gaten maar toen ze mijn stem hoorde toen ik iets tegen een andere gast zei, draaide ze meteen om en ging weg. Ik dacht dat ze een chocoladereep mee had, maar wilde haar ook niet terug roepen mocht ik dat verkeerd hebben gezien.. Mevrouw, wees niet zo zielig iets te gaan stelen zolang je niet dakloos bent. :W


    Ik wil een tuin vol egels