HieR kUn Je aL Je FrUStRatiEs eN EuForIscHE mOMeNteN eN heRSenSpiNsELs kWiJT, DUs zIt Je iETs dWaRs Of hEb Je PrObLEmEn Of Is Je SlAk OntSnaPt oF Heb Je eEn MoOiE KwaL geVAngEn oF voEl jE Je geWOoN Zo oNTzeTTeNd BlIJ eN WiL Je dAt MeT De REst vAn QuiZleT DeLEn?
Ennn het zwart gat slaat toe. Ik mis de vakantie. Ik mis Italië. Ik mis de groep. Ik mis de moni's. Alles en iedereen was er zo awesome en ahhh - waarom ga ik zoveel liever op vakantie met Kazou of op scoutsvakantie dan dat ik thuis zit? En ik heb mijn ouders dus totaal niet gemist, ik had met plezier nog een maand doorgebracht aan Lago Trasimeno, met dezelfde awesome mensen. Serieus. Ik wil terug mee met dat verbond maar het was bij uitzondering omdat bij ons alles volzet was maar dat verbond is zo awesome en aargh. Kampheimwee slaat toe.
En aah wat een leuke merch hebben mijn ouders meegebracht uit de Primark toen ik in Italië was! Verliefd op de Harry Potterpyjama en het -shirt
Ik vraag me echt af wie die vreemdelingen zijn. En ik mag die man niet, met zijn oprecht verbaasde gezicht toen ik de man en vrouw achter ons huis betrapte op rondsnuffelen. Maar kennelijk kent mn pa ze, dus ik zal wel even zwijgen en lief doen.
Nou fijn, diagnose voor (mogelijk) autisme is te duur, want het wordt niet verzekerd. Waar willen ze in godsnaam dat ik die +1000 euro vandaan haal? Uit mijn mouw toveren? Laat maar, ik leer er wel mee leven!
De terugkomst thuis is dus nog erger dan verwacht. Mam, serieus, heb je niets anders te doen dan meteen zo te zeuren? Echt waar, ik mis Italië en ik wil terug en meh.