Moggy schreef:
Ik vind dingen als gay pride niet zo tactisch. LGBTQ+ mensen willen toch juist respect? Dat krijg je naar mijn mening niet door aparte feesten te organiseren. Daardoor gaan mensen als ik zo iemand enkel raar vinden. Daarbij ga ik - heel kort door de bocht gezegd - toch ook geen foute party organiseren omdat ik trots ben op hetero zijn? Lekker boeiend wat je bent. Mensen moeten niet zo'n big deal maken van seksuele voorkeuren en overal labels aan koppelen. Zo wordt er alleen maar meer verdeeldheid en onbegrip gecreëerd.
Als iemand die zelf ook al naar een pride is gegaan en ook naar velen zal gaan in de toekomst, wil ik zeggen dat ik niet ga om repsect te krijgen. Ik ga erheen om met anderen, zoals ikzelf, te vieren dat diversiteit bestaat, en dat het na jaren geaccepteerd wordt door de anderen. Ik vind het een mooi initiatief waar de hele LGBT community in een land bijeen kan komen om hun eigen bestaan te vieren, heteroseksuelen en cisgender mensen hebben geen last van discriminatie tegenover hun seksualiteit etc, ik probeer niet te zeggen dat de LGBT mensen beter zijn, dat is helemaal niet zo, we vieren gelijkheid, maar daarnaast ook de diversiteit van seksualiteiten en gender. Het is 2017, en we zijn blij dat we eindelijk geaccepteerd worden na jaren onderdrukt worden.
— Inner peace, it's hard to find. —