Gaz schreef:
Help.
Mijn lichaam stribbelt nog steeds een beetje tegen qua pijn als mijn vriend mij vingert, dus van een eerste keer is er nog steeds niet van gekomen. Ik heb hem wel een aantal keer afgetrokken, maar dat telt niet. Vind ik.
Af en toe vinger ik mezelf, zonder speeltjes, want daar ben ik vooralsnog niet enthousiast over, maar het is me nog liet gelukt om zelf een orgasme te veroorzaken na meestal minimaal 10 minuten bezig te zijn geweest.
Hebben jullie ervaring met het vingeren van jezelf? Hoe lang duurt het dan bij jullie om de climax te benaderen? En wat doen jullie dan? Trek ik er gewoon te weinig tijd voor uit?
Ik ben niet de beste om hier over te praten want ik heb het geluk dat ik echt heel erg makkelijk klaarkom. Maar echt heel erg makkelijk.
Wel heb ik heel veel vriendinnen die hetzelfde probleem hebben, dus het is echt niet vreemd. Ik denk dat masturberen vooral iets moet zijn om je lichaam beter te leren kennen, niet per se met het doel om dat orgasme te bereiken.
Neem er volledig de tijd voor. Neem een douche/bad, smeer jezelf in, doe comfortabele kleren aan en geef jezelf alle tijd. Kijk/luister iets als dat helpt. Voel je vooral niet ongemakkelijk als het niet lukt!
I had a few, got drunk on you and now I'm wasted