WenseKronik schreef:
(...)
Je kan ook zelf initiatief tonen en de leiding in bed nemen? Want het lijkt alsof je vindt dat het vanuit je vriend moet komen. Echter als jij aan je trekken wilt komen dan moet je toch echt zelf het heft in eigen handen nemen. Je hoeft dus niet te zeggen dat jullie te weinig seks hebben, maar gewoon zelf bovenop hem klimmen o.i.d als jullie in bed liggen?
Tuurlijk vind ik niet dat het alleen vanuit hem moet komen, daar ben ik zeker bewust van. Het punt is meer dat we geen aparte woonkamer hebben, onze bank is ons bed, zo klein is het apartement zegmaar. Dus in feiten liggen we de hele dag in bed. We eten in bed, kijken tv in bed, gamen in bed, kijken online series in bed, stoeien in bed, knuffelen in bed, dus het is niet zo dat we in bed duiken en dan een "move" maken voor het slapen gaan. We zijn beide een fan van heel subtiel gedrag en bovendien vind mijn vriend sommige dingen alleen fijn wanneer we al seks hebben en niet daarvoor. Dus bij ons is het niet zijn initiatief of mijn initiatief, maar meer ons "beide" in het moment tegelijk. Ik heb namelijk een extreme afkeer als iemand zomaar aan mij gaat zitten om mij in de mood te krijgen, dan gebeurd er eerder het tegenovergestelde voor mij. And honestly, I've tried. Ik heb het geprobeerd meer obvious zelf aan te pakken, al vind ik het zelf niet fijn en mijn vriend ik er alsnog spontaan aan voorbij. Just works differently for us I guess. :')
Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.