IrishNialler schreef:
(...) Ik weet dat dat allemaal niet hoeft, maar ik wil sowieso met iemand pas seks hebben als ik een relatie met diegene heb, geen een dags vlieg. Ik weet ook dat het niet perfect hoeft maar het is gewoon dat ik het eens wil maar op momenten waarvan ik denk het zou kunnen gebeuren dat ik dan heel onzeker word en het niet durf. Dat is ook mijn probleem wat ik aangeef, het hoeft echt niet perfect
Hm ja. Het enige wat ik je kan aanraden is om het los te laten. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je op een gegeven moment in een relatie zit, dan snapt die jongen ook wel als je onzeker bent dat je dan nog wilt wachten.
Ik was in het begin van mijn relatie heel onzeker over mijn lichaam en dat zat in de weg van intiem zijn. Ik durfde namelijk niet eens mijn kleren bij hem uit te doen.
Gewoon rustig aan doen en er vooral niet teveel druk op leggen. Op een gegeven moment zul je de knop om zetten, of misschien alleen een vlaag van moed hebben. Misschien helpt het om af te spreken dat niets moet en je altijd stop mag zeggen. Zelfs als jullie half bezig zijn.
Veel succes en geluk!
Continue to share your heart with other people even if it has been broken.