O D E T T E '' T H E Q U I E T O N E '' ''The Swan Princess''
"I need to know
that he L O V E Sme
for just for being me,"
19 Years - Princess - Talking to: Alise/Scar - Outfit
Odette stond die ochtend met haar kinderwagen voor de deur van het huis. Ze wist nog hoe ze Alise die ochtend in haar jurk had moeten helpen, ook al wilde het meisje het zelf doen. Nu stond Odette met haar dochter in een andere slaapkamer. Ze keek naar de kinderwagen die voor haar stond, Alise sliep. Gelukkig, ze was er. Voorzichtig liep Odette naar het raam. Handmatig deed het meisje hem open, en direct vloog er een frisse windvlaag rond haar oren, te koud. Odette keek om zich heen, tot dat ze zichzelf zag in het raam. De blauwe, lange jurk die ze vanochtend droeg, had plaats gemaakt voor een kortere, donkergroene jurk en een gouden armband die ze echter nog nooit eerder had gezien. Waar was ze beland? Ze schrok uit haar gedachten toen ze gestommel hoorde op de gang. Snel pakte ze de kinderwagen en duwde ze hem de gang op, waar ze tegen een jongeman aan botste. 'M-mijn excuses...'
VIDIA'S INDRUKKEN/RELATIE LIJSTJE ''Hypnotic taking over me, make me feel like someone else.'' ♰♰♰♰♰
Belle Belle is té goed voor Vidia, en haar smoorverliefdheid op Adam maakt het er niet beter op. Ze zou voornamelijk kotsgeluiden achter hun rug maken. Rapunzel Ze zou jaloers zijn op de vriendschap tussen haar en Belle, aangezien Vidia's vriendschappen allemaal zijn stukgelopen. Vidia hate her too xx
Pocahontas
Wendy Darling De lichte rebelse kant in Wendy zou ze kunnen mogen, en dat is dus iets wat misschien op een vriendschap zou kunnen uitlopen?
Snowwhite Vidia zegt al niets meer, ze hoopt dat ze je nooit tegenkomt. *Overdreven kots geluid*.
Alice
Moana
Odette Vidia zou haar uitlachen om haar verlegenheid, en een leuk spelletje met haar willen spelen. *Gemene giechel.*
Tinkerbell
Flynn Rider Oehh, zijn hardheid bevalt haar wel. Alleen dat charmante liefdes... koppel... gedoe? Dat doe je dan maar niet. Ik heb geen idee waar dit op uit zou lopen.
VIDIA'S INDRUKKEN/RELATIE LIJSTJE ''Hypnotic taking over me, make me feel like someone else.'' ♰♰♰♰♰
Belle Belle is té goed voor Vidia, en haar smoorverliefdheid op Adam maakt het er niet beter op. Ze zou voornamelijk kotsgeluiden achter hun rug maken. Rapunzel Ze zou jaloers zijn op de vriendschap tussen haar en Belle, aangezien Vidia's vriendschappen allemaal zijn stukgelopen. Vidia hate her too xx
Pocahontas
Wendy Darling De lichte rebelse kant in Wendy zou ze kunnen mogen, en dat is dus iets wat misschien op een vriendschap zou kunnen uitlopen?
Snowwhite Vidia zegt al niets meer, ze hoopt dat ze je nooit tegenkomt. *Overdreven kots geluid*.
Alice
Moana
Odette Vidia zou haar uitlachen om haar verlegenheid, en een leuk spelletje met haar willen spelen. *Gemene giechel.*
Tinkerbell
Flynn Rider Oehh, zijn hardheid bevalt haar wel. Alleen dat charmante liefdes... koppel... gedoe? Dat doe je dan maar niet. Ik heb geen idee waar dit op uit zou lopen.
Eric
Adam *Overdreven kots geluid*.
Ursula
Morgana
Peter Pan Hmmm, *diepe zucht*.
Scar
Lucifer
Hades
Adam *Overdreven kots geluid*.
Nouja zeg, why though :') prins Adam is lief lief lief.