• ... want ik heb zonet voor het eerst in m'n leven geprobeerd een granaatappel op te eten en de rest van het verhaal kunnen jullie geloof ik zelf wel invullen. Weten jullie trouwens dat een granaatappel gemiddeld iets van een zeshonderd pitten heeft en dat de joden het er op een bepaalde feestdag één voor één uithalen?

    Ik heb het opgegeven na een halve granaatappel waarvan de helft van de pitten opengespat zijn, dus ik heb veel respect voor die mensen hun geduld.

    Weet iemand hoe je treffelijk een granaatappel opeet?:W


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat is een zeer interessante vraag, en ik ga het antwoorden afwachten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Met een pollepel erop slaan, dan vallen de pitjes eruit😀


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik sabbelde altijd op die rode vruchtjes dan en spuugde de zwarte pitjes daarin gewoon uit. We aten ze in spanje onderweg tijdens het wandelen en dan keken we wie er het verst kon spugen hahahah nostalgie....


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik kijk mijn vader lief aan en als ik op mijn kamer ben, koop ik heel lui een bakje. Werkt allebei perfect. (fish)


    She's imperfect but she tries

    Gewoon eruit slaan met een lepel deden wij


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    In de helft snijden en op de buitenkant met een lepel slaan. Zo vallen de pitjes er makkelijk uit.


    16 - 09 - '17

    Inderdaad met iets erop slaan, voorzichtig snijden. Maar hoe netjes ik het ook probeer te doen, het gevecht met de granaatappel eindigt altijd met een aantal bloedspetters op mijn kleding.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Doormidden snijden en dan telkens kleine stukjes er uit snijden. Erop kloppen en voila.


    Heaven is a place that we all have