• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:29 ]


    She's imperfect but she tries

    Ik zou nu een Leuven moeten zijn, maar sta nog altijd vast in Dordrecht. Thanks NS!


    I am an idiot, I move.

    Ubuntu schreef:
    (...)

    ik heb belgië nog niet eens bekeken cri
    oh ja
    zo drie bladzijden aan data belangrijk voor het jodendom
    en twee voor de islam
    en dan al die WWII-data
    "op 1 september 1939 werd polen geannexeerd
    op tien mei 1940 gooiden de duitsers een bom op rotterdam
    op 15 mei capituleerden ze
    op 20 mei vielen de duitsers via de ardennen belgië binnen
    op 28 mei capituleerden ze
    op 22 juni capituleerde frankrijk
    GB is nooit gelukt maar het heeft wel die legendarische bloed zweet en tranen gekost"

    ik ga dood
    dit is lijk zin één of zo
    maar ik voel je, veel succes!

    hahahaha ja dat moet ik ook allemaal weten, maar wij hebben ook uitgebreid het onderwerp verzuiling en moeten daarbij alle kerkstromingen weten etc


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Klaver schreef:
    (...)
    hahahaha ja dat moet ik ook allemaal weten, maar wij hebben ook uitgebreid het onderwerp verzuiling en moeten daarbij alle kerkstromingen weten etc


    nou, er zullen wel enkele verschillen zijn, want 't is een verschillend leerplan, haha
    maar weet dat ik met je meeleef


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    (...)

    nou, er zullen wel enkele verschillen zijn, want 't is een verschillend leerplan, haha
    maar weet dat ik met je meeleef

    jaaa ofcourse, dat van jou zal zeker een niveautje omhoog gaan hehe, maar insgelijk! (nerd)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Klaver schreef:
    (...)
    jaaa ofcourse, dat van jou zal zeker een niveautje omhoog gaan hehe, maar insgelijk! (nerd)[/quote

    hoezo dat, haha? als 't hetzelfde is zal het wel min of meer hetzelfde niveau zijn, neem ik aan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    Klaver schreef:
    (...)
    jaaa ofcourse, dat van jou zal zeker een niveautje omhoog gaan hehe, maar insgelijk! (nerd)[/quote

    hoezo dat, haha? als 't hetzelfde is zal het wel min of meer hetzelfde niveau zijn, neem ik aan?

    ik meende dat jij wel een of twee klas(sen) hoger zat? maar ik kan ook fout zitten? hahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Too tired for this shit lololol


    She's imperfect but she tries

    Damn ik blijf toch licht allergisch voor appels


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wilders schreef:
    Mijn neus jeukt al een hele week lang en het is echt schijtvervelend jesus christus en het gaat ook echt gewoon niet weg.


    Niet vloeken anders komen de nonnen jouw halen!


    Nobody Say It was easy

    En twee uur later ben ik in Roosendaal. ARGH.


    I am an idiot, I move.

    Dat was zo nice! Omg. Ik weet niet of ik gevoelens heb of niet, maar dat was nog steeds een goede ontmoeting.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tja je wilt dat iedereen jouw respecteert dan moet jij dat ook doen. Dan ik van mens waar heb jij het over? Ik heb niet gezegd voor andermans respect.
    Tja, je wilt dat andere je niet respecteren, maar toch dingireerd je andere respectloos. Wijf WAAR HEB JIJ HET NU WEER OVER?
    Zeik dat alle ellendige shit aan mij ligt en niet aan hun. Mens! :@ ):<


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    Tja je wilt dat iedereen jouw respecteert dan moet jij dat ook doen. Dan ik van mens waar heb jij het over? Ik heb niet gezegd voor andermans respect.
    Tja, je wilt dat andere je niet respecteren, maar toch dingireerd je andere respectloos. Wijf WAAR HEB JIJ HET NU WEER OVER?
    Zeik dat alle ellendige shit aan mij ligt en niet aan hun. Mens! :@ ):<


    Tbh, als dit over jouw topic of de mensen erin of mij of iemand anders gaat, zou je het dan gewoon direct willen zeggen? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Omg ik ben zo blij. Wilde echt net gaan bellen dat ik het toch echt niet meer redde met het opassen en ondertussen stressen over mijn toetsen van morgen, komt hun moeder anderhalf uur eerder thuis en kan ik gelúkkig weg. De hemel zij dank oml


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gareth schreef:
    (...)

    Tbh, als dit over jouw topic of de mensen erin of mij of iemand anders gaat, zou je het dan gewoon direct willen zeggen? :')


    Het gaat niet over jou maar over mijn frustraties.


    Nobody Say It was easy