• Als jullie het topic lezen, zullen een paar van jullie het zich vaag herinneren. Link. Maar van de zomer ben ik in de trein een jongen tegen gekomen, en we vonden elkaar wel leuk, maar niemand durfde iets te zeggen. En dus zo gingen we ieder onze eigen weg, en was dat het begin van een zeer lange tijd van onmogelijke (geen foute) fantasieën. Ik dacht dat ik die jongen nooit meer zou zijn en ik had hem uitgemaakt tot diegene die mijn "soulmate" was en bla bla bla. Wel, dat was totdat ik gister vol slaapgebrek op het station zat met mijn treingenootje naast mij. Opeens zag ik iemand langslopen waarvan ik dacht dat het hem zou zijn. Ik heb even mijn kansen overwogen, en ben toen op hem afgestapt. Toen ik zag dat hij aan het tekenen was, wist ik het bijna wel zeker. Ik vroeg aan hem of ik hem nog herkende (mind you, het was in augustus dat ik hem was tegengekomen). Hij bleek geen Nederlands te spreken (verrassing 1), maar hij zei dat hij mij niet direct herkende (verrassing 2). Dus ik ging weer zitten, en ik voelde mij mega awkward. Hier was ik dus, een krap jaar gefantaseerd over die ene jongen op de trein, en hij bleek mij niet meer echt te herkennen. Dus ja, dat voelde wel vrij awkward aan. Dus toen hij in de trein langs kwam, verontschuldigde ik mij tegenover hem. Toen hij terug kwam van het toilet, vroeg hij of ik die en die tas had, maar die had ik niet, en ik vroeg of hij die en die tas had. Dat bleek niet zo te zijn. En wij waren allebei zo van "oh oké". Mijn treingenoot was zich geloof ik ontzettend aan het amuseren met de situatie overigens. Maar ik wilde het toch niet helemaal laten gaan. Dus toen we er waren, ging ik langs zijn plaats, en heb ik hem een briefje met mijn emailadres gegeven en mijn verontschuldigd voor de situatie, maar als hij toch een keer wilt gaan drinken "like, no date" my god, why though, dat hij mij dan kon mailen. Uiteraard op een super awkward manier. :Y) Dus ik kon de hele tijd wel door de grond zakken, want ik voelde dat ik echt super weird over kwam. En ik hoopte lowkey als dat hij mij raar vond, en niet meer zou mailen, en dat ik dus maar een matig einde had aan die fantasieën die ik had gehad en dat het dan was.
    Geloof je dat? Hahaha. Natuurlijk mailt hij mij terug dat hij graag eens iets gaat drinken met mij. Omg, uitgeslapen Manon kan dit niet aan mensen. Hoe heb ik mij ooit in die situatie gebracht? Wtf, ik vraag bijna nooit jongens uit. Dat heb ik in heel mijn leven nog maar een of twee keer gedaan. En nu voel ik mij nog awkwarder nu ik dit avontuur tegen iedereen zit te vertellen. Anywho, aangezien jullie zo hoopvol reageerde op het eerste topic, dacht ik dat diegene ook wel een vervolg wilde 10 maanden later.

    Bonus: reactie van mijn beste vriendin toen ik haar de situatie eerst via sms, en toen via FB vertelde


    Sms: Ik had gestuurd dat ik die jongen was tegengekomen. En zij zo van, die jongen van de mail of die van de trein? Dus ik stuurde terug: omg, nu lijkt het echt alsof ik een rij jongens achter mij heb staan, maar die van de trein. Waarop zij natuurlijk antwoord: nu kun je een harem beginnen.

    En via facebook had ik het hele verhaal verteld, waarop ik de volgende reactie kreeg:
    Omg! Jjaaaaa
    Manon heeft een flirt 😛
    Omg omg omg
    Ik kan wel wene van geluk
    Nooit gedacht da men kleine manok zo snel groot zou worden
    En zo dapper om die jo gen aan te spreken
    Waaww
    ik zou je willen knuffelen

    Jep, thanks beste vriendin.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat geweldig! Wel grappig dat het dan toch niet dezelfde persoon bleek te zijn. Maar hé, je hebt een 'date' of 'niet-date'!

    De volgende keer als ik iemand zie zitten vraag ik gewoon even of hij me toevallig herkent. Wie weet loopt het ook zo af ;)


    Geloof niet alles wat je denkt

    OMG dit maakt het hele verhaal nog tien keer zo schattig. Houd ons op de hoogte. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik herinner me het verhaal nog! =P

    Nu ben ik wel eens benieuwd. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Omg. Ik heb een mail terug gestuurd. Man, het sturen van die mail was zenuwslopender dan heel dat gedoe in de trein vrijdag, haha. Ik zal jullie in dit topic op de hoogte houden als jullie dat graag hebben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahahaha, wat superschattig! Ik wil uitgebreid verslag van dit avontuur!


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    Hahahaha, wat superschattig! Ik wil uitgebreid verslag van dit avontuur!


    The truth is out there.

    Oké jongens, er is een update. We hadden dus afgesproken om vandaag iets te gaan drinken. Wel, de hele week was ik super zenuwachtig, maar dat werd gelukkig geleidelijk minder. (Ik had eens een paar keer goed met mezelf gepraat.) Anyway, toen ik hem zag, waren mijn zenuwen en gevoel van verliefdheid helemaal weggevallen en was ik super rustig. We hebben gepraat, en voor we het wisten was het een uur en driekwartier later. Daarna hebben we nog doorgepraat totdat hij zijn trein moest halen (tot acht uur ongeveer). Hij heeft mij zijn nummer gegeven, en we gaan zeker nog eens afspreken. Dus ik heb mijn emailadres gelukkig aan een super cool persoon gegeven, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Oké jongens, er is een update. We hadden dus afgesproken om vandaag iets te gaan drinken. Wel, de hele week was ik super zenuwachtig, maar dat werd gelukkig geleidelijk minder. (Ik had eens een paar keer goed met mezelf gepraat.) Anyway, toen ik hem zag, waren mijn zenuwen en gevoel van verliefdheid helemaal weggevallen en was ik super rustig. We hebben gepraat, en voor we het wisten was het een uur en driekwartier later. Daarna hebben we nog doorgepraat totdat hij zijn trein moest halen (tot acht uur ongeveer). Hij heeft mij zijn nummer gegeven, en we gaan zeker nog eens afspreken. Dus ik heb mijn emailadres gelukkig aan een super cool persoon gegeven, haha.


    Aah, ik ben zo blij voor je!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dat is echt heel dapper wat je hebt gedaan en ik kan me de gêne inbeelden, maar het is goed dat je hebt doorgezet en ook dat hij in het echt ook goed meeviel! (:
    Ik hoop dat het iets word tussen jullie beiden



    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hahahaha en zo beland je van de ene awkward situatie in de ander. Wel super leuk! Echt heel tof van je! Ik dacht echt omg het wordt een love story van een oude bekende die je dan op de meest random plaats weer tegenkomt en toen bleek het hem niet te zijn hahhaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dit is zo random en zo leuk! Ik ben trots op je en ik vind het echt heel leuk voor je!

    Is het meer een leukheidsdingetje of een vriendschapsdingetje?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ledecky schreef:
    OMG dit maakt het hele verhaal nog tien keer zo schattig. Houd ons op de hoogte. (wbw)

    + je hebt ballen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2017 - 22:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoop voor je dat je hem weer snel ziet. :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."