Dag beste mensen die ook op Quizlet zitten! (:
Ik ben Eline en ben sinds vandaag lid. Niet alleen heb ik sinds mijn veertiende een passie ontwikkeld voor schrijven, ook teken ik enorm graag. En mijn tekeningen zou ik met jullie willen delen.
Hier is bijvoorbeeld een vlinder tekening, die ik voor een meisje van elf heb getekend:
Het is in kleurpotlood getekend, op gerecycleerd papier. Mijn grootvader schilderde en ik denk dat ik de passie van hem heb overgekregen.
Dit is een portrettekening dat ik gemaakt heb voor mijn eerste klant. Ik heb dit werk kunnen verkopen voor een zestig euro en heb er zeker tien uur aan bezig gezeten. Dat terwijl het maar een A4 formaat is! (standaard formaat)
Nog een portretwerk van Emma Robberts:
Ik heb nog meer tekenwerken die je kan terugvinden op mijn instagram: InspirationOnPaper Want ik werk ook met andere materialen, zoals acryl en aquarelverf.
Als jij zelf ook graag tekent en je misschien graag tips wilt, geef me dan een seintje of mail me de tekening door naar: eline.van.dooren1@gmail.com. Dan help ik je met plezier verder.
Tekenen is echt een passie van me! Het is een grote droom om ooit illustrator te worden (: