• Hoihoi,

    Ik weet niet of iemand die site al kent, maar ik vond dit dus en er staan zuke mooie foto's op! Mijn dierenarts gebruikt deze site voor foto's in haar praktijk, want deze mag je voor dat soort dingen blijkbaar gebruiken. Foto's van labradors op deze site staan bijvoorbeeld op doosjes van medicatie.

    http://www.pexels.com/

    Ik wilde dit even delen want er staan behalve dieren foto's natuurkijk veeeeel meer prachtfoto's op!





    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 18:51 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hey, dat vind ik nou echt handig!

    Vorig jaar had ik mijn mbo-examen mediavormgeving en ik heb alleen maar foto's van Pexels gebruikt (omdat ze rechtenvrij zijn).
    Ik ben mijn klasgenoot uit de tweede nog steeds eeuwig dankbaar voor die site.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McDonnelly schreef:
    Vorig jaar had ik mijn mbo-examen mediavormgeving en ik heb alleen maar foto's van Pexels gebruikt (omdat ze rechtenvrij zijn).
    Ik ben mijn klasgenoot uit de tweede nog steeds eeuwig dankbaar voor die site.


    Ideaal toch! (ik faal ik had de berichtjes niet eens gezien!) Ik heb er nu ook voor mijn mobiele achtergrond een paar mooie gevonden en het is ook ideaal voor het maken van Covers! Ik vraag me af of enige covermakers hier ook inspiratie vandaan halen of de plaatjes gebruiken. Helaas staat er niet veel op, maar wat er op staat is mooi!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oooh geweldig!


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Oooh geweldig!


    Don't walk. Run, you sheep, run.