• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:14 ]

ik blok je wifi en je rent weg, op zoek naar wifi (ofzo)😂😂

MIJN bunker

-

Ik kijk je dreigend aan met mijn Mr Grey ogen en jij word zo bang dat je de benen neemt.

Mijn Bunker.
    (wbw)

Ik laat een stinkbom ontploffen.

Mijn bunker

There are poems inside of you that paper can't handle

Ik laat de bunker ontruimen van stinkbommen en laat mijn beveiliging je meenemen naar het politie bureau. Adieu! *wuift*

Mijn bunker.
    ✌️

Jammer, Mr. Grey... Je bent vergeten de deur op slot te doen. Ik sluip achter je door, glip de bunker in en doe de deur op slot.

Doei! Mijn bunker.

Jammer Chilton, je bent vergeten de achter deur op slot te doen. Ik sluip via de achter deur naar binnen en schop jou er uit. Deurtje op slot.

Mijn bunker.
    :W

Dammit!
    Ik ontdek een klein dakraampje, wurm me er doorheen. Ik zoek naar Mr. Grey, til hem op, prop hem door het raampje en brand het raampje dicht.

Mijn bunker!

Haha, maar dan ken jij mijn super geheime plan nog niet! Ik voer mijn super geheime plan uit en kom in de bunker. Jij! Ik wijs streng met mijn vingertje en jij schrikt zo erg dat je een hartaanval krijgt en met spoed naar het ziekenhuis word gebracht.

Beterschap, maar het is nu wel mijn bunker.

[ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 23:49 ]

Pff... Alweer een hartaanval?! Dat ding is nodig aan vervanging toe!
    Ik krijg een harttransplantatie en bewaar mijn oude hart. Van het oude hart maak ik een bom. Ik gooi de hart-bom in de bunker (omdat een bom in de vorm van een hart niet opvalt) en Christian Grey vliegt door de explosie uit de bunker.

Hartverwarmend, zeg! Mijn bunker.

Het blijkt dat je een kloon van mij hebt laten ontploffen. Mwuahaha ik sta nog in de bunker en geef je een goede schop onder je kont.

*schop*

Jij vliegt naar de ruimte toe en ik doe alle deuren en ramen op slot.
    Mijn bunker.
    (bloos)

Ik ga jou pakken met dezelfde streek.
    Met een machine die ik in de ruimte heb gevonden (geleend van de aliens) kloon ik de bunker.
    Terug op aarde schuif ik een briefje onder de deur van jouw bunker door. Op het briefje staat dat je duidelijk in de verkeerde bunker zit, want dat de echte bunker naast de jouwe staat.
    Jij leest het briefje, loopt de bunker uit en gaat de kloon-bunker in. Ik glip naar binnen en las alle deuren en ramen dicht. Jij gaat blij in de kloon-bunker zitten en beseft dat de kloon-bunker plotseling op begint te lossen.
    Jammer, Mr. Grey. Daar zit je dan, op je krukje in het gras naast mijn bunker. (;

Het blijkt dat jij in een gekloonde bunker zit en de echte bunker zit verstopt onder een heuvel in het gras. Jouw bunker begint ook langzaam te verdwijnen en ik zit al veilig in de echte bunker.

Mijn bunker.

Ik bel aan bij jouw bunker met een mandje vol koekjes en doe alsof ik koekjes verkoop. Wanneer jij aan de koekjes ruikt, zet ik het mandje ondersteboven op je hoofd. Door het mandje kun je niks meer zien. Ik loop rustig de bunker in, doe de deur op slot en neem de koekjes mee naar binnen.

Mijn bunker.

Door mijn James Bond spul zit er stiekem een bom onder één van de koekjes. Wanneer jij lekker de koekjes begint op te smikkelen bijt je op één van de vastgeplakte bommetjes. Jij vliegt met hoge snelheid het raampje uit en verdwijnt uit mijn zicht.

Rustig stap ik in de bunker en claim het. Mijn bunker.

Je bijt in één van de koekjes die ik heb laten liggen. En, wat blijkt? Onder dat koekje zat ook een bom, die ervoor zorgt dat ook jij uit het raampje vliegt.
    Ik ben ondertussen weer terug gelopen naar de bunker en kan hem nu moeiteloos claimen.

Mijn bunker.