Ik nader het einde van de boek "De Chirurg" van Tess Gerritsen. Diegene die daar kennen, weten dat het geen overdrijving is om te zeggen dat de spanning van de eerste pagina tot de laatste pagina te voelen is. Dus omdat ik wist dat dat boek vandaag nog uit ging zijn, en ik mij verplaats naar Leuven voor de komende paar dagen wilde ik het volgende boek uit de Rizzoli & Isles serie pakken "De Leerling". Pas toen kwam ik er achter dat ik dat boek niet heb, net zoals een paar andere van die serie. Dat is echt een ramp, want omg die boeken zijn zo goed geschreven dat ik direct door wil gaan. Laat nu het geval zijn dat je "De Leerling" nergens meer in Paperback kunt krijgen, behalve tweedehands. Dus ik zit even te twijfelen of ik hem in het Engels ga lezen. Ik kan heel goed Engels lezen, maar ik heb dit boek in het Nederlands gelezen. Jep. En om geen verzendkosten te krijgen bij bol.com (waar ze wel de Engelse versie hebben), heb ik direct maar de Engelse versie van het derde boek in de serie klaar staan om besteld te worden. Ik ben echter een beetje aan het twijfelen of ik die beide wel zal kopen. Ik bedoel, ik wéét dat ik ze ga lezen en nog een keer en nog een keer ooit ver in de toekomst. Maar ik bedoel, in het Engels? Dat is inconsistent met de rest, maar ze hebben ze niet meer in het Nederlands, behalve het Ebook (wat ik niet wil). Dus bestellen of niet?
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt