• Het is zeker een halfjaar geleden dat ik nog actief verhalen las en daar wil ik eigenlijk wat aan doen. Ik mis het om reikhalzend naar een nieuw hoofdstuk uit te kijken. Nu heb ik op alle verhalen waar ik een abo op had een enorme achterstand en ik kan het (nog niet) opbrengen om dat allemaal te gaan bijlezen, want zo veel tijd heb ik niet. Dus ben op zoek naar een stuk of vijf verhalen die net zijn begonnen. Het genre maakt niet uit, ik ga eens out of the box en zal in elk geval overal het eerste hoofdstuk van lezen.

    Wat ik wel belangrijk vind is:
    - Maximaal tien hoofdstukken.
    - Maximaal 1000 woorden per hoofdstuk.

    Ik hoop dat jullie wat leestips voor mij hebben. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ikzelf heb helaas niks voor je in de aanbieding.... maar ik vind deze verhalen wel tof:

    Dichter bij mij • OP
    Over een meisje dat een bucketlist afwerkt ^^

    Met alle liefde
    Over twee buren, erg leuk!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Link

    DEFENDER OF THE CROWN


    Still I'll be the hand that serves you...


    Wanneer de Sylicanen het land Astra binnenvallen vlucht Cerice Devon naar geallieerd territorium: het koninkrijk Emperya. De oorlog tussen Sylican en Emperya woedt al vele jaren en de koning van Emperya heeft besloten een zo groot mogelijk leger te creëren. De gevechtsacademie neemt meer novicen aan dan ooit en Cerice wil zichzelf inzetten om haar land terug te krijgen.
    Als echter haar leven besluit zich tegen haar te keren, weet Cerice niet meer wat ze moet doen. Waar moet ze haar trouw aan zweren? En wie of wat moet ze beschermen?



    - Deelnemend verhaal van SOTY 2017
    - Thema: Royalty
    - Nederlands geschreven
    - Verhaal: ©Catmint
    - Cover: ©Pralines


    Hoofdstukjes zijn net iets meer dan 1000 woorden over het algemeen.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 14:43 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen