Oké, dus ik volg deze soap helemaal niet echt buiten wat ik zie in Tumblrposts, maar ik ken letterlijk het hele plot van dit vervloekte ship in ondraaglijk detail en in de tag is er nu een gifset van die ene keer dat personage A half huilend tegen personage B aanleunde voor steun omdat hij het moeilijk had met het proces tegen zijn vader dat ging over het feit dat die vader hem in zijn jeugd misbruikt had en een """parallel""" gif waarin personage B op ongeveer dezelfde manier tegen personage A aanleunt voor steun, maar dan is de context dat personage B net tegen A heeft gezegd dat hij is vreemdgegaan met een ex in het gloednieuwe bed van A en B terwijl personage A in de gevangenis zat en ze letterlijk net een week waren getrouwd
....... wat me niet helemáál een situatie lijkt waarin je echt denkt awww, arme B en wat een prachtige parallel is dit toch, maar you know, misschien is dat gewoon mijn scepticisme
Deze show is WILD
Also: er schijnt ergens een "toilet scene" te zijn die mensen intens gelukkig maakt, al heb ik geen idee waarom
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan