• Hoii,

    Ik ben nogal nieuw op het gebied van RPG's maar heb me zoveel mogelijk ingelezen.

    Ik heb een idee voor een RPG. Het is nog niet helemaal uitgewerkt, maar ik zou nu alvast graag jullie mening willen horen!



    Het verhaal gaat over een groep heksen, ofwel "natuurbeschiksters", die over de hele wereld worden opgejaagd, opgepakt en vervolgd door de gewone mens.
          Deze heksen zijn echter niet de wezens waarvoor de mensheid bang is. Zij doen namelijk niet aan zwarte magie of vervloekingen. Dat zijn de demonen.
          Door het verminderende aantal heksen, het groeiende aantal demonen, raakt de natuurlijke balans uit evenwicht. Dit heeft catastrofale gevolgen voor de heksen: hun krachten gaan steeds verder achteruit.
          Er moet nu iets aan gedaan worden, vóórdat de natuur zover uit balans raakt en zal verschrompelen, en de heksen en de mensen mee zal nemen in haar ondergang.



    Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

    Ik ben ook op zoek naar iemand die deze RPG misschien met mij wil organiseren? Aangezien ik nog geen ervaring hiermee heb.

    Xoxo

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 17:45 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Klinkt leuk!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb al een beetje gebrainstormd en "Mystic Greens" lijkt mij een leuke titel.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik wil wel mee organiseren, ontzettend leuk idee!


    obsessive rage

    Harlekijn schreef:
    Ik wil wel mee organiseren, ontzettend leuk idee!


    Ah fijn! Zullen we even kijken of het een beetje klikt via pb?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Ah fijn! Zullen we even kijken of het een beetje klikt via pb?


    Ja is goed ^^


    obsessive rage