En dan is je kat ineens weg. Ben echt ten einde raad. Hij is gewoon spoorloos verdwenen zo lijkt. Dit is de elfde dag en ik begin een beetje sceptisch te worden over het hele weervind verhaal. Hij is aangemeld bij Amivedi, op meerde FB pagina's, ik heb flyers hangen in de omgeving en bij de welkoop, gebeld met de dierenambulance, dierenarts en het asiel hier in de buurt, hij is gechipt en ik heb er ondertussen al minstens 18 zoekuren op zitten denk ik. Zachtst gezegd; ik wordt langzaam gek en besef me nu pas hoe veel er kan gebeuren met zo'n dier. Waar het bos waarin we wonen eerst een pluspunt leek, is het nu een enorm gebied geworden waar geen einde aan lijkt te komen. Mensen in de omgeving zijn gelukkig behulpzaam en oplettend, waardoor ik drie telefoontjes kreeg uit dezelfde hoek over een oranje witte kat. Dan is de teleurstelling enorm wanneer het hem niet blijkt te zijn en daar probeer ik nu dus weer overheen te stappen.
Zo ik moest even stoom blazen haha. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit soort dingen?
Marrow deep, soul deep, essence deep