• Ja ja, ik zoek weer story's! Heb jij een mooi verhaal geschreven en wil je meer lezers? Of ben je nog niet eens begonnen? Dat maakt niet uit, zolang je verhaal binnen mijn interessegebied valt, is het goed.

    Ik lees absoluut geen fanfictie, en ook geen verhalen die wel zijn begonnen maar al 2 jaar inactief zijn lol.
    Wel kan je me enorm blij maken met horror of een goeie thriller, met bloed en dood en verderf (nerd), of met fucked up hoofdpersonages. Op dit moment volg ik ook Als de dood en Gekke Dave, dus dan weet je wel een beetje waar ik van houd haha.

    Geef wel even een klikbare link en een korte samenvatting of je flaptekst aub. (flower)
    Brand los (:


    oi, suzy

    Dit zijn mijn afgeronde OP verhalen, ik weet niet of je deze al gelezen hebt c:

    H_NGM_N
    x Link • 50K • Drama/OP/Historisch • OP • NL x
    Een ijzige wind giert door de steegjes van Petrograd in de beginjaren van het grote sovjet rijk. In een tijdperk van oorlogen probeert de jonge Isidor in de voetsporen van zijn vader te treden en trots zijn vaderland te dienen. Hij komt in het leger terecht en lijkt daar zijn glorie te kunnen pakken. In zijn zoektocht naar de perfecte man verliest hij niet alleen zichzelf, maar alles wat hem dierbaar is. Hij beseft dat de enige die het einde van de oorlog daadwerkelijk meemaken de gesneuvelden zijn. War does not determine who's right, only who is left.

    Uitgeschreven • Horror Short
    x Link • 15K • Drama/Horror/Onbekende Personen • OP • NL x
    Liefdesverdriet, ruzies en vooral heel veel drama, dat is wat je vindt als je het RPG van Melrose High leest. De drama lijkt over de top te gaan als er een nieuw karakter geïntroduceerd wordt. Niet alleen de personages, maar ook de spelers lijken één voor één te verdwijnen en op een gegeven moment is de lijn tussen echt en fictie bijna niet meer te trekken...

    Amphora Cordi
    x Link • 50K • OP/Horror/Thriller • OP • NL x
    Damian Eros Gaele zijn hart was gebroken door haar en nu neemt hij wraak. Één voor één verdwijnen jonge, beeldschone meisjes. Heel af en toe worden ze terug gevonden en er is één ding dat er op valt: bij alle slachtoffers is het hart met geweld uit hun borstkas gereten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dumblydore schreef:
    Dit zijn mijn afgeronde OP verhalen, ik weet niet of je deze al gelezen hebt c:


    Amphora Cordi
    x Link • 50K • OP/Horror/Thriller • OP • NL x
    Damian Eros Gaele zijn hart was gebroken door haar en nu neemt hij wraak. Één voor één verdwijnen jonge, beeldschone meisjes. Heel af en toe worden ze terug gevonden en er is één ding dat er op valt: bij alle slachtoffers is het hart met geweld uit hun borstkas gereten.


    Ohja damn, deze wilde ik nog heel graag lezen, maar toen is hij uit m'n gezichtsveld verdwenen... Thank youuuu hij staat nu tussen m'n favorieten! (flower)

    Nog meer mensen?


    oi, suzy

    Ik zal even zoeken naar iets, al ben ik goed in uitstellen van verhalen haha


    obsessive rage