• Na een reactie van mij op instagram werd ik dus door iemand aangesproken over wat ik had gevraagd. In mijn ogen een onschuldige vraag en ik bedoelde er verder niks mee. Blijkbaar was ik onbeschoft. En ik weet even niet wat ik ervan moet denken en wat ik ermee moet.

    Dus wil iemand mij even aanhoren?


    Physics is awesome

    mijn pb staat open haha ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ja hoor! Pb maar. c:


    The truth is out there.

    Stuur maar ^^


    obsessive rage

    Ja of course! Ik heb geleerd: je mag altijd alles vragen, zolang je het netjes/normaal doet!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Fcoursee, try me ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Jahoor, mijn pb staat open (:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Als het goed is, heeft iedereen nu een pb gehad. Zoals ik al in de pb zeg, ik heb het gesprek tussen degene en mij daarna ook toegevoegd. Dit heb ik letterlijk over getypt en niks aan verandert, behalve misschien een letter aan het begin van een zin omdat ik heb geleerd dat er dan een hoofdletter moet staan. Graag wil ik jullie mening ook daarover, maar ik kan het begrijpen als je niet dat stuk wil lezen.

    Alvast bedankt voor het openstellen van jullie pb voor mij.


    Physics is awesome

    Mijn inbox staat ook altijd open.


    16 - 09 - '17

    Je mag het uiteraard ook naar mij sturen. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Reigns schreef:
    Mijn inbox staat ook altijd open.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ook al heb je misschien al genoeg mensen; als je het toch wil delen, voel je vrij mij een bericht te sturen (:


    26 - 02 - '16

    Normaal schreef:
    Ook al heb je misschien al genoeg mensen; als je het toch wil delen, voel je vrij mij een bericht te sturen (:


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Normaal schreef:
    Ook al heb je misschien al genoeg mensen; als je het toch wil delen, voel je vrij mij een bericht te sturen (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ringwraith schreef:
    Je mag het uiteraard ook naar mij sturen. ;)


    Dacht juist, laat ik jou niet lastig vallen. (nerd)


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dacht juist, laat ik jou niet lastig vallen. (nerd)

    Jij mag mij altijd lastigvallen joh. Kan alleen niet beloven dat ik vlot antwoord xD.


    Every villain is a hero in his own mind.