Sempre schreef:
Ik vind dat mensen te veel waarde hechten aan de "oh je tatoeage moet een betekenis hebben" eis. Ik zeg daarmee niet dat ik nooit spijt zal hebben van mijn tatoeage, dat weet je immers nooit. Maar ik heb er wel goed over nagedacht en ik word het een beetje zat dat iedereen telkens wil weten wat het betekend. Ik vond het gewoon mooi en het zou fijn zijn als daar zonder te veel drama op gereageerd kan worden.
Maar ik heb heel veel irritaties als het gaat om de reacties van mijn omgeving op mijn tattoo, dus ja. Waarschijnlijk ligt dat gewoon aan mij >.<
Word ik ook zo gek van. En inderdaad de "deed het pijn?" vraag. Nee, het was alsof een engeltje mijn huid kuste, nou goed?
Degene die ik nu heb heeft een betekenis voor mezelf, kan het ook amper uitleggen aan mensen, omdat het gewoon een gevoel is en iets wat bij me hoort. Nu wil ik ook ooit eens iets met rozen laten zetten, omdat ik dat gewoon mooi en elegant vind staan. Heeft niet zozeer een betekenis, ziet er gewoon mooi uit.
Zo heeft mijn vriend een tattoo van een draak om een zwaard, maar ik mag niet weten wat het betekent. En zijn moeder heeft een kompas met in plaats van N, O, Z, W de eerste letter van iedereen daar (haar man en drie kinderen). Een betekenis betekent veel meer voor de persoon van de tattoo dan iemand anders. Zo vinden mensen dat van mij wel mooi, maar zullen ze het nooit volledig snappen.
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen