Snapple schreef:
(...)
Ja als ik het niet zie is het al een stuk minder eng. Sowieso weet ik niet of het van mijn ouders mag ![:-D :-D](/images/smilies/bigsmile.gif)
Ik wilde zelf ook al heel lang een helix, en ik heb er nét voor het nieuwe jaar een laten zetten c:
Het piercen zelf voelde je een beetje, maar wat ik vooral vervelend vond, is het afknippen op de juiste lengte. De piercer is daar niet lang mee bezig, misschien 5 minuutjes ofzo, maar het is toch gefriemel aan je oorbel, dus dat irriteert wel even.
Verder inderdaad wat iemand al zei, de instructies van de piercer opvolgen. Je krijgt een desinfecterende zeep, die moet je structureel gebruiken. Een paar weken niet zwemmen, en als je gaat zwemmen, je oor daarna goed inzepen met die desinfectie zeep. Ik heb hem dus nu bijna een half jaar (jee wat gaat dat snel!) en bij mij ziet het er allemaal goed uit(: Okee, soms als ik lang op mijn oor gelegen heb, bijvoorbeeld in mijn slaap, dan is het wel gevoelig, daar dat is ook wel logisch. Als je je gewone oorbellen in laat als je gaat slapen, kan dat ook gevoelig zijn.
Anyway. Ik zou er wel goed over nadenken als ik jou was. Natuurlijk kun je een piercing er gemakkelijk uit halen en dicht laten groeien, maar liever dat je er eerst over nadenkt, dan dat je het impulsief zou laten zetten. Daarnaast is het dan ook makkelijker om je ouders te overtuigen, mochten zij er niet achter staan. Wanneer je hen laat weten dat je er goed over hebt nagedacht en dat je het écht wilt, weten zij ook dat je er serieus over bent.
En on topic: Echt een mooie tattoo!
Ik wil al járen een tattoo, maar elke keer weet ik niet zeker of ik het ontwerp ook wel echt wil. Ik zou graag een dromenvanger op mijn linkerpols willen, maar dromenvangers zijn wel zo cliché en populair. Dus ik wil dan ook dat het iets persoonlijks is. Dus ik denk er nog rustig over na. Misschien veranderd mijn idee nog wel, ik bedoel, er zijn zó veel mooie tattoo's en mooie stijlen!
Inspiration can hit you any time