• Hallo iedereen!

    In januari heeft het zesde jaar van onze school een fuif georganiseerd en we hebben er met z'n 39 een bedrag van elk 460 euro aan overgehouden ... niet mis. :')
    Nu, ik wil 160 euro daarvan aan een goed doel geven (of aan goede doelen, ik zie nog wel), maar ik heb géén idee aan hetwelke. Dus spui er maar op los, want zo leer ik ook nieuwe doelen kennen en kan ik een betere keuze maken. c:

    Alvast bedankt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lilianefonds? Helpen kinderen met een beperking in ontwikkelingslanden door middel van voorlichting en bv een operatie of hulpmiddelen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet dat vandaag evenementen zijn voor het KWF kankerbestrijding, dus dat zou wel goede timing zijn (;

    [ bericht aangepast op 17 mei 2017 - 13:46 ]


    Caution first, always.

    WNF vind ik altijd wel een heel mooi doel


    Firm believer of all that is magic

    Stichting JanTeun.
    Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat het hele bedrag dan ook ten goede komt van de kinderen in ontwikkelingsgebieden. en dus niet naar directeuren gaat.

    wel supertof dat je dit wil doen!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2017 - 14:40 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    stichting trumppl
    hahahahahahahaha

    nee maar serieus, ik weet niet echt wat, ik zou eerder naar stichting dier wat doen of zo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    WNF vind ik een erg belangrijk en goed doel


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Misschien kun je iets klein en lokaals opzoeken? Iets als de plaatselijke kinderboerderij/asiel is waarschijnlijk erg blij met zo'n bedrag (:


    I am an idiot, I move.

    Waddles schreef:
    Misschien kun je iets klein en lokaals opzoeken? Iets als de plaatselijke kinderboerderij/asiel is waarschijnlijk erg blij met zo'n bedrag (:


    Dit is een goed idee.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28