• vorige week begon ik me ernstige zorgen te maken , omdat mijn menustratie uit bleef , terwijl ik altijd stipt ben . Ook kreeg ik last van erge vermoeidheidsklachten en van de week werd het alleen maar erger , misselijkheods vlagen over de hele dag en last van gevoelige borsten en ze voelden ontzettedn gezwollen . Ik heb van de week op een middag zwangerschapstesten gedaan en allebei bleken ze positief vannochtend weer een gedaan en die bleek ook positief. Later vandaag heb ik een cleableu test gedaan die meteen de aantal weken laten zien . En ik kan mededelen dat ik al 5 weken ben . Het kwam als een onverwachtte schok aan , maar ik begin het meer te accpteren dat het zo is en ik hoop dat het een gezonde en goede zwangerschap zal zijn . Maar ik vind het ook nog wel eng. Vooral omdat ik dit nog tegen mijn vader moet vertellen . Iemand enige ervaring mee of tips ?


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Wervelwind schreef:
    Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om te geloven dat ze zwanger is? Zoals ze het hier beschrijft zie ik geen reden in om er aan te twijfelen?
    Of heb ik iets gemist ofzo?

    Ik zou niet goed weten hoe je het tegen je vader moet zeggen, maar langs de ene kant ben je 23 en woon je al alleen. Dat is een iets andere situatie dan een 14 jarige die afkomt met een zwangerschap dus misschien gaan hij wel heel positief reageren!

    Dit, inderdaad. En nog gefeliciteerd! ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ben sceptisch door het zwangerschapsverhaal en dat vind ik best logisch na zoveel neppe topics met de titel 'ik ben zwanger'.
          Het is raar dat ik mijn scepticisme niet mag uiten, terwijl het wel zou mogen bij andere topics die overduidelijk spreken van een troll.
          Ik heb niks tegen de topicmaakster, ik trek alleen haar verhaal in twijfel. Laat maar een foto zien als je het kind hebt gekregen, dan praat ik (misschien) anders. Als het echt is, dan mijn excuses.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 11:00 ]


    † Love? I want to sleep.

    Revy schreef:
    Ik ben sceptisch door het zwangerschapsverhaal en dat vind ik best logisch na zoveel neppe topics met de titel 'ik ben zwanger'.
          Het is raar dat ik mijn scepticisme niet mag uiten, terwijl het wel zou mogen bij andere topics die overduidelijk spreken van een troll.
          Ik heb niks tegen de topicmaakster, ik trek alleen haar verhaal in twijfel. Laat maar een foto zien als je het kind hebt gekregen, dan praat ik (misschien) anders. Als het echt is, dan mijn excuses.

    Zoals Jarne al zegt: als je iets niet vertrouwt, meldt het gewoon. Heel simpel en niemand anders heeft er last van. Het is namelijk best wel lullig tegenover de topicmaakster om dat op zo'n manier te doen, zo lekker openbaar. Het kan ook gewoon discreet afgehandeld worden, zonder iemand belachelijk te maken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Revy schreef:
    Ik ben sceptisch door het zwangerschapsverhaal en dat vind ik best logisch na zoveel neppe topics met de titel 'ik ben zwanger'.
          Het is raar dat ik mijn scepticisme niet mag uiten, terwijl het wel zou mogen bij andere topics die overduidelijk spreken van een troll.
          Ik heb niks tegen de topicmaakster, ik trek alleen haar verhaal in twijfel. Laat maar een foto zien als je het kind hebt gekregen, dan praat ik (misschien) anders. Als het echt is, dan mijn excuses.


    Altijd bij dit soort topics proberen we na te gaan hoe of wat en als we twijfels hebben of het een trolltopic betreft, dan gaan we inderdaad iets sneller de sceptische reacties tegenhouden omdat we ook moeten denken aan de mensen achter hun computer. Als je hier verder op in wilt gaan nodig ik je uit een PB te sturen, want dit topic is niet de juiste plaats.

    Dit geldt voor iedereen, heb je twijfels? Melden of PB, ik wil hier geen reacties meer zien die mogelijk als kwetsend ervaren kunnen worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Als jullie twijfels hebben bij de echtheid van een verhaal, dan melden jullie het topic. Het heeft geen zin om de user in twijfel te trekken en zo meer kwaad dan goed te doen.


    Dit dus. Dat er eens trollers op Q zaten betekend niet dat ze er altijd zijn.. Geesh... Keep it to yourself.

    Wel van harte gefeliciteerd! Ik zou in ieder geval zorgen dat je het samen met je vriend denk ik aan je pa vertelt. Tenzij je bang bent voor zijn reactie natuurlijk, al denk ik dat de meeste vaders wel gewoon supportive zouden reageren. Overleg in ieder geval goed met je vriend! Oh en je goed inlezen natuurlijk over zwangerschappen en kids! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Altijd bij dit soort topics proberen we na te gaan hoe of wat en als we twijfels hebben of het een trolltopic betreft, dan gaan we inderdaad iets sneller de sceptische reacties tegenhouden omdat we ook moeten denken aan de mensen achter hun computer.

    Ik vroeg me af waarom jullie dan zelf geen topic 'melden', maar er dan de mensen met sceptische reacties op aankijken? Of ik moet het nu verkeerd begrijpen?

    @ Laleah: Ben jij misschien een moderator? Ik heb btw niet gezegd dat er altijd trolls zijn (die kun je niet ontwijken sinds dat.. o ja, dit is het internet.)
    Verder is de reactie 'keep it to yourself' overbodig, gezien je het zelf can't keeping it to yourself met deze reactie.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 11:33 ]


    † Love? I want to sleep.

    Revy schreef:
    (...)
    Ik vroeg me af waarom jullie dan zelf geen topic 'melden', maar er dan de mensen met sceptische reacties op aankijken? Of ik moet het nu verkeerd begrijpen?

    @ Laleah: Ben jij misschien een moderator? Ik heb btw niet gezegd dat er altijd trolls zijn (die kun je niet ontwijken sinds dat.. o ja, dit is het internet.)
    Verder is de reactie 'keep it to yourself' overbodig, gezien je het zelf can't keeping it to yourself met deze reactie.


    Ik had gevraagd om een privé bericht te sturen. Ik wil je gerust een antwoord geven. Maar deze discussie heeft hier geen zin.

    En laten we het ook ontopic houden en niemand persoonlijk aanvallen. Dit geldt voor iedereen.


    Queer zijn is gewoon alles

    zwangerschap is geen oeroude mythe of zo, ik snap niet wat er zo ongeloofwaardig aan dit verhaal zou moeten zijn.

    gefeliciteerd op, moge het een gezond kindje worden. voor tips zit je niet helemaal op het juiste forum ben ik bang.


    i put the fun in funeral

    Gefeliciteerd! Hopen op een gezond kindje (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Gefeliciteerd! Hopelijk wordt je kindje gezond (:
    Waar hoop je het meest op? Een jongetje of een meisje?


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! Maar ook erg spannend. Een vriendin van me heeft vorig jaar ook een kindje gekregen, en zo'n zwangerschap is best mooi!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik snap dat het een schok is en dat jullie even tijd nodig hebben om het te verwerken, maar toch proficiat. Voor wat je ouders betreft, ik zou voor de korte pijn gaan. Het moet toch gebeuren en hoe sneller die last van je schouders kan vallen, hoe beter, waarschijnlijk zullen ze even verschieten, net zoals jullie maar ik weet zeker dat ze je zullen steunen! (:
    Weet je moeder het trouwens wel al? Misschien kan zij het vertellen aan je vader? Zo zou ik dat toch oplossen, moest ik in die situatie staan. Als ik met iets persoonlijks zit, zeg ik het altijd tegen haar en zij moet hem dan maar inlichten in mijn plaats.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 19:24 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Gecondoleerd D:
    Kinderen hinderen.

    Haha, geintje. Gefeliciteerd!
    Ik hoop dat het een mooi en gezond kleintje wordt!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Een babytjee 😆 wat leuk!! Gefeliciteerdd


    ~My Mind Is Free~

    Gefeliciteerd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury