Ik weet dat ik niet erg vaak post ik ben een beetje de stille stem op de achtergrond, maar ik wilde toch even een topic maken voor morgen.
Ik moet morgen namelijk afrijden voor mijn autorijbewijs, na een hele lange tijd moeite gehad te hebben met de theorie, té veel geleerd waardoor er niks meer bij kwam, heb ik mijn theorie ein-de-lijk op 29 januari gehaald. En nu is het morgen voor mij tijd om te kijken of het nu ook in één keer gaat lukken om mijn rijbewijs te halen.
Met mijn theorie was ik heel zenuwachtig maar nu heb ik al de hele tijd het gevoel alsof er morgen niks speciaals aan de hand is. Geen zenuwen, niet wakker liggen maar ook alsof het een normale les is. Ik ben morgen om kwart voor 11 aan de beurt en daarna is het afwachten of ik terugkom en eindelijk de weg op kan en mág.
Dus nu even voor de Quizletters die al hun rijbewijs hebben hoe ging jullie eerste keer rijexamen en hoelang deden jullie er eigenlijk over? Ik ben best benieuwd!
Liefs Kamerling.
Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known