• Hallo medemensen,

    Ik ben momenteel in het bezit van een Samsung Galaxy J5. Hier had ik echter al snel spijt van.
    Nu heb ik er een jaar mee gelopen, maar ik vind het tijd voor een nieuwe mobiel.
    Ik weet echter niet welke goed zijn en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

    Mijn budget ligt tussen de €200 en €400 en ik wil graag een mobiel met minimaal 16 GB liefst 32GB.

    Wat bevelen jullie aan?

    Ik hoor het graag!

    Groetjes Dewi


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    Ukiah schreef:
    (...)

    Ja daar heb je gelijk in, haha.
    Ik weet eigenlijk zo niet precies hoeveel geheugen ik heb (kan je dat ergens makkelijk checken?). Wat ik wel weet is dat ik bij samsung inderdaad constant de melding kreeg dat ik te weinig geheugen had, en dat op deze telefoon echt nog nooit heb gehad. Terwijl ik naar mijn idee er echt niet minder dingen op heb staan.


    Je moet dan naar je instellingen en dan zou daar iets staan over opslag of (apparaat) geheugen, maar wel fijn dat je daar nog geen last van hebt gehad!


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    mhiwhiwhi schreef:
    (...)

    Tot een bepaalde tijd was het vaak 3G en 4G, maar ben bang dat ze 3G beetje hebben afgeschaft terwijl ik daar zo'n mooie goedkope bundel voor heb.
    Op de Samsung Galaxy A3 is dat ook geen optie meer? Anders is die mobiel zeker om in de gaten te houden voor mij :)


    Oh, ik had je vraag verkeerd geïnterpreteerd, sorry! Ik druk zelf gewoon altijd op de knop mobiele gegevens, dus ik moet even kijken haha.
    Bij mij kan je blijkbaar kiezen tussen:
    - Alleen 2G
    - Alleen 3G
    - 3G/2G (automatisch verbinden)
    - 4G/3G/2G (automatisch verbinden)

    Dus deze is een optie. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zopo ZP980+ of de Motorola Mote G4


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ledecky schreef:
    (...)

    Oh, ik had je vraag verkeerd geïnterpreteerd, sorry! Ik druk zelf gewoon altijd op de knop mobiele gegevens, dus ik moet even kijken haha.
    Bij mij kan je blijkbaar kiezen tussen:
    - Alleen 2G
    - Alleen 3G
    - 3G/2G (automatisch verbinden)
    - 4G/3G/2G (automatisch verbinden)

    Dus deze is een optie. ^^


    Ah super dankjewel! :)


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    mhiwhiwhi schreef:
    (...)

    Je moet dan naar je instellingen en dan zou daar iets staan over opslag of (apparaat) geheugen, maar wel fijn dat je daar nog geen last van hebt gehad!


    Oja ik heb 16gb inderdaad! (nerd)

    Ik heb de Samqung Galaxy A3 van 2016, met 16GB geheugen. Ik vind 'm zelf zeker oké, hij koste iets van een 300 euro geloof ik? Ook heb ik 'm nu bijna twee jaar en hij werkt nog altijd prima. Mijn vader had dezelfde als ik maar dan van 2017, en die was na één keer vallen al kapot en idk of dat aan die gsm ligt of gewoon aan mijn vader :Y)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 7:36 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik denk dat 4G nu standaard in elke gsm zit. ^^

    Ik heb zelf een Samsung Galaxy A3, het model van 2017. Bevalt me voorlopig goed, haha.


    Nope, ik heb laatst nog een mobiel gekocht en ik had de keuze tussen 3G en 4G, voor 4G moest je extra betalen en daar had ik geen zin in :')
    Ik zit btw bij Hollandse Nieuwe en heb de Samsung galaxy A5 (2017), die me trouwens tot nu toe goed bevalt ^^ (Alleen sommige functies zijn net wat anders dan bij de s4, maar das puur wennen, haha.)


    Stenenlikker

    Ik heb de Huawei P9 Lite en vind dit een heel fijne telefoon!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb een samsung A5 2016, hij bevalt me goed maar als je dan gaat kijken zou ik misschien vast naar het volgende model kijken (;

    Toevallig, ik wou die in eerste instantie ook kopen, later besloten toch maar voor deze te gaan.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ukiah schreef:
    Ik heb de huawai p7 volgens mij, dus een ouder model, maar ben tot nu toe wel tevreden. Qua prijsklasse zit het merk lager dan bij samsung of apple en er is daardoor misschien wat verschil in kwaliteit, maar ik doe hier nu al een jaar mee zonder al te veel klachten (naast wat traagheid af en toe). Als je er geen probleem me hebt om wat kwaliteit in te leveren voor een lagere prijs, is huawai zeker een aanrader. (Al kan het zijn dat de nieuwere telefoons van huawai inmiddels wel in de hogere prijsklasse vallen, dat weet ik niet. Maar toen ik die van mij kocht, was dat niet zo)

    + Ik heb zelf ook een Huawei P7 en ik merk dat het een erg fijne mobiel is. Het scherm / de apps zijn wel anders ingedeeld dan bijv die van een Samsung, dus daar moet je misschien aan wennen.
    Ik heb deze nu zo'n twee jaar en ik ben er erg blij mee. Het heeft een goede camera waar je mooie fotos mee kan maken (wat voor mij een enorme pluspunt is) en hoewel het soms traag kan reageren, maakt de opslagruimte dat voor me goed (16 GB).

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 11:01 ]


    † Love? I want to sleep.

    Ik heb de iPhone 5S en ben er heel tevreden mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik heb een LG Nexus 5 X en ben er erg tevreden mee.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Edgy schreef:
    Ik heb de Huawei p9 en hij is echt perfect. Ik zou hem aanraden.



    same

    letterlijk je kan 'm gooien op de grond en laten vallen in een emmer met water en nog werkt 'ie :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb een godsgruwelijke hekel aan mijn iPhone (vervang toestel). Ik had hiervoor een Sony Z3 Compact en die was echt geweldig. En de Huawei is ook echt een top telefoon.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gutoskie schreef:
    Ik heb de iPhone 5S en ben er heel tevreden mee.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.