• Hallo medemensen,

    Ik ben momenteel in het bezit van een Samsung Galaxy J5. Hier had ik echter al snel spijt van.
    Nu heb ik er een jaar mee gelopen, maar ik vind het tijd voor een nieuwe mobiel.
    Ik weet echter niet welke goed zijn en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

    Mijn budget ligt tussen de €200 en €400 en ik wil graag een mobiel met minimaal 16 GB liefst 32GB.

    Wat bevelen jullie aan?

    Ik hoor het graag!

    Groetjes Dewi


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    mhiwhiwhi schreef:
    (...)

    Dankje! Ik ben me nu een beetje aan het verdiepen in de P10 Lite.
    Kan alleen nergens vinden of deze ook nog 3G internet ontvangt. Weet jij dit toevallig?


    Ik heb een Huawei G Play Mini (een wat ouder model, 8GB intern geheugen, uitbreidbaar met geheugenkaartje) en die ontvangt 3G dus denk dat de P10 Lite dat ook doet. M'n zusje heeft de Huawei Y6 II Compact (met selfieflitser en 16GB intern geheugen, uitbereidbaar met SD-kaartje) en die ontvangt ook 3G. M'n moeder met de Huawei Y300 ook. M'n vader met de Huawei P8 ontvangt zelfs 4G!

    Voorheen heb ik de Huawei Y330 en de Huawei Y530 gehad en die ontvingen ook beiden 3G voor zover ik weet (kostte me toen alleen heel veel geld hahahaha).

    Dus met 3G zit je wel goed bij Huawei.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Iedereen super erg bedankt voor de reacties en de hulp! Zeker over het 3G gedeelte!
    Ik zit er nu aan te denken om een Huawei P10 Lite te kopen :) en ga ook vandaag even kijken bij een telefoonwinkel

    Bedankt!!


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    mhiwhiwhi schreef:
    (...)

    Zou ik mogen weten hoelang je de Huawei p9 al hebt? #justcurious


    Een paar maanden nu! Hij is echt fijn. Ik denk erover na om ook meteen een SD-kaartje te kopen, omdat ik deze telefoon echt plan lang te houden en er dus echt wel wat geld aan wil besteden. Hij heeft van zichzelf ook al prima ruimte, maar ik ben een sucker voor veel foto's maken.


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    (...)

    Een paar maanden nu! Hij is echt fijn. Ik denk erover na om ook meteen een SD-kaartje te kopen, omdat ik deze telefoon echt plan lang te houden en er dus echt wel wat geld aan wil besteden. Hij heeft van zichzelf ook al prima ruimte, maar ik ben een sucker voor veel foto's maken.


    Foto's zijn altijd leuk!

    Ik heb vandaag de p10 lite gekocht. Tot nu toe erg blij mee!!


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"