Mijn laptop heeft WEER het probleem waarbij hij crasht zodra iemand hem dichtklapt (dit is pas, ach, de vierde keer of zo dat dit mysterieus zonder reden opeens gebeurt???) en ik ga mijn haar uit mijn hoofd trekken of mijn laptop van het hoogste gebouw in de omgeving slingeren of misschien gewoon oprecht sparen voor een nieuwe laptop zelfs al stond dat totaal echt absoluut niet op de planning en is het bullshit dat dat nodig is omdat dit een best nieuw en sowieso heel duur en NORMAAL GESPROKEN oké werkend ding is, want WAT heeft een mens nou aan een fucking laptop die zichzelf samen met al je programma's voortdurend afsluit als je even vijf minuten weg bent of hem zonder nadenken dichtklapt (wat, like, het hele PUNT van een LAPTOP is, KOM OP) en vervolgens telkens tien minuten tot een kwartier nodig heeft tot je überhaupt weer Firefox kunt proberen op te starten
Ik kan mijn frustratie hier echt gewoon niet goed uitdrukken want ik word hier oprecht haast gewelddadig van, jesus effing christ, wat een rótding met een stom mysterieus rotprobleem waar geen oplossing voor lijkt te bestaan zelfs al schijnt dit iets te zijn wat al deze laptops hebben
WAAROM
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan