• HOI
    Nou, de jongens in mijn klas zijn dus vet kinderachtig. Ze gedragen zich echt als baby's. Ze hebben het alleen maar over seks, enz. Ook doen ze lullig tegen de meiden enzo. Dingen vernielen, trappen, schoppen, slaan, uitschelden, enz. Hebben jullie ook zo'n stomme kinderachtige klas? In ieder geval, de jongens? Omg, like kut gewoon. -.-'
    Xoxo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ja, maar da's leuk in de klas XD
    bij mij zijn ze prettig gestoord ;'D
    alleen doen ze soms wat lullig over lesbische meiden, als ik en laura es een kuffel geve, zegge ze wel is van ; ja hoah, daar gaan onze potten weer.
    mrjaaa, da's gwn grappig :'D


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    IK HAÁAAAÁAAT kinderachtige kinderen/jongens!

    ik kan er gewoon niet tegen! je mag best melig zijn en dingen door de klas roepen of whatever [doe ik ook 8D]

    maar als ze pesterig zijn of dingen slopen ofzoww ..

    ik kan daar gewoon niet tegen!

    [/kvalookopvolwassenjongens,maardiezijnvaak16endatisgewoonKUT] ¬¬


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    JA... vorig jaar wel

    Toen had er is een jongen een heel pak rekkers meegenomen en hadden ze die allemaal afgeschoten[HEB ER EEN HELEBOEL OP MEN KOP GEHAD EN DAT DOET PYN x]] en lagen die allemaal over de hele klas verspreid de juf kon er natuurlek niet om lachen. x'3


    A. ikmisje.

    Nee, onze jongens niet. Die zijn volwassen en weten hoe ze moeten doen tegen meisjes. Achja, het zijn er ook maar 5 ^^


    Life is hard and then we die

    No boys in our class x'] en daar ben ik blij om! :P


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De populaire shit is redelijk oké, maar de recht is zo ongelooflijk idioot ><


    I want my bloody cheese now!^^